• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Co zrobiles/as przy swoim aucie ?

  • Thread starter Deleted member 925788
  • Start date
Ogólnie ten vLinker szybciej sie łączy w porównaniu do iCara. vLinker szybciej skanuje i odczytuje parametry.
Dodatkowo wspiera protokół BMW, Forda i Opla i pewnie coś jeszcze. Skusiła mnie cena. Kosztuje 299pln w polsce mnie wyjdzie z china 80.
Vgate-table-1.jpg
 
Ja zauwazylem taka rzecz. Mialem xiaomi mi note 10 i na nim łączenie sie carscannera przez iCar bylo bardzo szybkie. Zmienilem telefon na galaxy note 20 ultra i to, co od razu zauwazylem, to dlugie laczenie sie carscannera poprzez iCar z ECU.
 
W Samsungu z poziomu ustawień chyba niewiele da się zmienić. W xiaomi po wejściu w opcje programistyczne coś tam mozna zmieniać
 
W samsungu mam wlaczone opcje developpera, ale co tam mozna zmienic? Raczej nic tu takiego nie ma, co by mialo miec jakis wplyw.
Screenshot_20240515_191931_Settings.jpg
 
Wymiana DOT 4 na zwykłego Mannola metodą pradawną tzw. "pompuj, trzymaj", bez gadżetów. Stary 3 lata przejeździł ze mną, a kto wie czy był wczesniej ruszany.
 
@magic27, w temacie miejsca pobrania płynu to celuj w przód. Tak naprawdę to on hamuje w 90 % i nagrzewa płyn.
 
Na dokładkę z okazji dobrej pogody woskowanie profili zamkniętych środkiem marki Pitą (PiTon) czyli marka polsko- ukraińska z tego co doczytałem w KRS

16zl za puszkę, a zeszło aż 4 - myślałem ze po 2 na auto a tu nie.

Do tego poprawka konserwacji w kilku miejscach (neutralizator/podkład Boll i guma od mojeauto )
 

Attachments

  • ACBCFD3B-6AAD-492B-B149-6E32D597B17F.jpeg
    ACBCFD3B-6AAD-492B-B149-6E32D597B17F.jpeg
    2 MB · Odwiedzin: 25
Jako, ze w moim aucie czasami zdarza sie, ze wiazka idaca od alternatora do podszybia i rozrusznika czasami zaczyna szwankowac, to w razie W zamontuje sobie taki bypass od altenatora do puszki podszybia. Ładowanie bedzie zachowane.
Przewod 1m 25mm2, dwa zakonczenia oczkowe - koszt 18zl. Kolega na firmie ladnie przewód obrobił i jest gotowy do montażu😀
Screenshot_20240517_162029_Gallery.jpg
 
To nie jest masowy, tylko plusowy😉. Fabryczny przewod plusowy jest troche przekombinowany. Zostal wyposazony w "złączke". Na tym laczeniu kabel sie przepala. Efekt jest taki, ze alternator daje napięcie 14,8V, do podszybia dochodzi juz 14,2V i dalej juz do aku w bagazniku 13,8V. A w finalnej wersji destrukcji oczywiście 0V. Nowa oryginalna wiązka kosztuje śmieszne 1000zl.
Screenshot_20240517_164348_Allegro.jpg
 
Dziś nieoczekiwanie dotarłem do swojego rodzinnego miasta gdzie czekały na mnie sanki. Tak na szybko je rozpakowałem u bracisty i przemyłem myjką ciśnieniową. Potem przemyłem całość Tenzi Alux GT i powiem że nieźle to działa. Nie było czasu na więcej eksperymentów. Jutro zabiorę się za to na poważnie włącznie z tulejami.
 

Attachments

  • image0000001006.jpg
    image0000001006.jpg
    292,2 KB · Odwiedzin: 12
  • 20240517_151459.jpg
    20240517_151459.jpg
    719,4 KB · Odwiedzin: 12
Na dokładkę z okazji dobrej pogody woskowanie profili zamkniętych środkiem marki Pitą (PiTon) czyli marka polsko- ukraińska z tego co doczytałem w KRS

16zl za puszkę, a zeszło aż 4 - myślałem ze po 2 na auto a tu nie.

Do tego poprawka konserwacji w kilku miejscach (neutralizator/podkład Boll i guma od mojeauto )
Dobry ten wosk? Ciśnienie i dysza ok?
 
@Iron tak
wziąłem wersje transparentna z wiadomego powodu. Narazie straszny smród auto stoi w ogrodzie od ponad doby z otwartymi szybami korzystając z pogody
 
Back
Top