- Marka samochodu
- Ford Kuga
- Budżet/ile litrów
- ile będzie trzeba/6L
- Styl jazdy
- Silnik
- 2.0 TDCI T8MA
- Data produkcji
- 2015
- Filtr cząstek stałych (DPF/GPF)
- Tak
- Pobór oleju na 1000 km
- pomijalny
- Jakiego oleju wymaga instrukcja
- Ford WSS-M2C 950-A
- Jaki olej masz obecnie
- Castrol
Cześć,
Samochód po gwarancji, także wpada temat doboru oleju do samodzielnych wymian bez pomocy ASO. Obecnie jeżdżony na tym co leją fabrycznie czyli Castrol, skłaniam się obecnie ku Totalowi z tym że tu mam dylemat. Mianowicie mam dwa auta z silnikiem DW10F, jedno to Citroen gdzie zalecany jest Total Ineo First 0W30 C1/C2, natomiast drugie to właśnie Kuga której dotyczy temat, tu już zalecany wg. Totala jest Ineo FDE 0W30 C2. Silnik jest dokładnie taki sam, więc przypuszczam że cała sprawa opiera się o różnice w układach oczyszczania spalin (FAP+SCR vs suchy DPF) i ew. "widzimisię" danego producenta. Także pytanie jest następujące - czy jest sens kombinować w stronę Ineo Firsta, czy lepiej lać zalecanego FDE i nie drążyć tematu? Z góry dzięki za wskazówki
Samochód po gwarancji, także wpada temat doboru oleju do samodzielnych wymian bez pomocy ASO. Obecnie jeżdżony na tym co leją fabrycznie czyli Castrol, skłaniam się obecnie ku Totalowi z tym że tu mam dylemat. Mianowicie mam dwa auta z silnikiem DW10F, jedno to Citroen gdzie zalecany jest Total Ineo First 0W30 C1/C2, natomiast drugie to właśnie Kuga której dotyczy temat, tu już zalecany wg. Totala jest Ineo FDE 0W30 C2. Silnik jest dokładnie taki sam, więc przypuszczam że cała sprawa opiera się o różnice w układach oczyszczania spalin (FAP+SCR vs suchy DPF) i ew. "widzimisię" danego producenta. Także pytanie jest następujące - czy jest sens kombinować w stronę Ineo Firsta, czy lepiej lać zalecanego FDE i nie drążyć tematu? Z góry dzięki za wskazówki