- Marka samochodu
- Ford Smax MK1
- Budżet/ile litrów
- 150 zł/5l
- Styl jazdy
- Silnik
- 2.0 TDCI 140 KM DW10
- Data produkcji
- 2008
- Filtr cząstek stałych (DPF/GPF)
- Tak
- Jakiego oleju wymaga instrukcja
- WSS-M2C913-B
- Jaki olej masz obecnie
- Total Quartz Long Life 5w30
Witajcie,
Dobijam do 7kkm na obecnym oleju (przebieg 212 kkm), więc zastanawiam się co wlać przy następnej wymianie. Obecnie z racji pandemii i pracy zdalnej większość przebiegu to krótkie dystanse, ale zaczyna się to zmieniać (powrót do pracy stacjonarnej) no i wakacje przed Nami.
Zadanie domowe odrobiłem i z polecanych olei do TDCI/HDi wytypowałem następujące:
- Mobil 1 ESP 5w30
- Lotos Aurum 504/507
- Fuchs Titan GT1 Pro C3 5w30
- Specol 504/507
Na obecnym Total'u auto zachowuje się bardzo ok., dpf bezproblemowy.
Będzie jakaś znacząca różnica między ww.? A jeśli nie, to może wziąć ten, który wychodzi najtaniej i dopakować go AR9100?
pozdrawiam
Dobijam do 7kkm na obecnym oleju (przebieg 212 kkm), więc zastanawiam się co wlać przy następnej wymianie. Obecnie z racji pandemii i pracy zdalnej większość przebiegu to krótkie dystanse, ale zaczyna się to zmieniać (powrót do pracy stacjonarnej) no i wakacje przed Nami.
Zadanie domowe odrobiłem i z polecanych olei do TDCI/HDi wytypowałem następujące:
- Mobil 1 ESP 5w30
- Lotos Aurum 504/507
- Fuchs Titan GT1 Pro C3 5w30
- Specol 504/507
Na obecnym Total'u auto zachowuje się bardzo ok., dpf bezproblemowy.
Będzie jakaś znacząca różnica między ww.? A jeśli nie, to może wziąć ten, który wychodzi najtaniej i dopakować go AR9100?
pozdrawiam