Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
widzę potrzeby lania czegoś aby mieć 1-2 konie więcej bo ani to potrzebne, ani to warte wydawania pieniędzy.
Pytanie tylko, co chcesz sprawdzić? Jeżeli zadowolą Was wszystkich dwie kreski na wykresie i jakieś ewentualnie marginalne różnicę w wykresie mocy i momentu, to spoko, dla mnie to płytkie i denne, bo chyba każdy mający coś pojęcia w tej kwestii zdaje sobie sprawę, że ECU szybko dostosuje się do konkretnego paliwa, przyspieszy/opóźni sobie to i tamto i w sumie będziemy obracać się w zakresie błędu pomiarowego.złożyć się na pakiet dodatków- dogadać się z Karolem JagodowyTV i niech testują środki do paliwa- REALNE wartości na hamowni.
Tylko, że mapa w ECU najpierw "musi umieć" wykorzystać lepsze paliwo, żeby można było coś testować. W "cywilnych" silnikach w uproszczeniu wtryskiwacze przy lepszym paliwie zrobią uboższą mieszankę i będzie można liczyć co najwyżej na niższe spalanie.Czyli chcesz badać czy cetany i oktany faktycznie podnoszą moc tak?
Zgadza się, tylko żeby znowu nie było sytuacji, gdzie paliwo z dodatkiem i bez różnią się HFRR 40um i na tej podstawie wyciągane są wnioski o "lepszości" jednego bądź drugiego dodatku.taki sam błąd masz w badaniu na karcie jakości sprawdzanej na stacji. To nie jest tak, że lab Orlenu ma mniejszy błąd. Błąd jest przypisany do danej metody pomiaru i każde badanie jakie się robi ma jakiś błąd pomiaru. ICP oleju także.
Masz gdzieś tą normę?Poza tym jeżeli badanie jest wg norm ASTM to powtarzalność wynosi 50 um, a nie 100.
Zgoda. Z tym do sądu i tak nie pójdziemy.ealne są mniejsze niż to, co dopuszczają normy więc też nie ma co się specjalnie aż tak przejmować.
-Moc przed/po@SACZI