bobwoj
Użytkownik
- Samochód
- BMW E84 18xD, BMW F25 2.0xD
Panowie może ktoś miał podobny przypadek i może pomóc. Byłem w ASO na akcji serwisowej związanej z aktualizacją DDE. Przed aktualizacją mogłem programowo ograniczyć EGR do wartości +0,5 max (więcej świeżego powietrza, mniej spalin). W takim ustawieniu DPF wypalał się średnio co 500-600km. Teraz po aktualizacji niestety nie mogę już ograniczyć EGR - zostało to zablokowane. I niestety obecnie DPF wypala mi się co 100km podczas tych samych tras. Co dziwne poziomy sadzy nie rosną liniowo tylko skokowo zarówno w jedną jak i w drugą stronę. Jadąc równo raz mam poziom sadzy 14g po czym rośnie do 22g aby następnie spaść do 14g. Tak jak by jakiś czujnik szwankował, ale żadne błędy w sterowniku nie występują. Używam programu btool do podglądu parametrów. Poniżej link do screenów z parametrami. Auto ma 76tyś. przebiegu. Przy 26g. sadzy włącza się regeneracja filtra.
Screenshot_20230424_160249_bimmer-tool.jpg and 5 other files
Visit this link to download: Screenshot_20230424_160249_bimmer-tool.jpg and 5 other files
files.fm
Last edited: