Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Jesteś pewny? https://www.specol.com.pl/produkt/oleje-nasze-produkty/spec-premium-c3-snsmcf-5w30-vw-507-00-504-00/Specol nie ma VW504/507.
no nie dla wszystkich. Uważam, że Lotos niczym Eurolowi nie ustępuje. Shell uważam, że również jest lepszym wyborem.Eurol Synthence FS 0W30 to dla mnie. mnie najbardziej "oczywisty" wybór.
Na analizach jasno widać, że Lotos jest według starej receptury, a Eurol na nowym pakiecie Infineum z większa zawartością baz syntetycznych. Tutaj mamy prawie 400 konne V6 Biturbo ja bym na oleju nie oszczędzał i szedł w stronę np Ravenola VMP lub VSW. Dziwi jedno w tematach gdzie są stare pancerne 1.9, którym olej dużej rożnicy nie zrobi poleca się PAO, a w wysilonych silnikach gdzie faktycznie może być jakaść kożyść z lepszych baz czy dodatków zaleca się tanie HC na standardowym pakiecie.
Brak oficjalnej aprobaty nie musi oznaczać, że oleje jest zły. Często rachunek ekonomiczny decyduje o tym, że firma nie występuje o oficjalną aprobatę. Jest wiele dobrych olejów, które nie mają aprobaty. Specol jest moim zdaniem zdecydowanie wart polecenia i jest (częściowo) przebadany :Texaco Havoline Pro Ds V 5w30
Lotos Aurum 504/507
Shell AV-L 0w30
Specola bym odpuścił nawet gdyby miał złoto w środku, brak oficjalnej aprobaty wyjaśnia wszystko do tego cena na poziomie Texaco ..
No nie przesadzajmy, Audi A6 to nie Bugatti a 320 koni to nic nadzwyczajnego, hothatche tyle mają a dobrze sobie radzą na OEMowych olejach
Shell dostarcza oleje dla Ferrari oparte o GTL, a przyznasz że jednak takiemu GTC4 czy LaFerrari bliżej do naprawdę mocnej fury. I żyją z Shellem w silniku. Wozy F1 latają na zmodyfikowanym Helix Ultra. Seryjne Quazary od Lotosa lano do wyścigowych wozów torowych (ok, Picanto, ale zawsze ), nie wiem czy Lotos leje je też do rajdówek ze swoim logo. Więc nie skreślał bym olejów od "tanich" producentów, zwłaszcza do drogowych dupowozów.
Z kolei ja osobiście uważał bym na Amsoila, znaczy na topowe serie. One nie mają praktycznie żadnych aprobat których ze względu na stosowane bazy i pakiety dodatków po prostu nie są w stanie uzyskać - co zresztą przyznaje sam Amsoil który na BITOGu nie raz nie dwa pisał że bez modyfikacji i "obniżenia jakości" nie uzyskają nawet aprobat API. To nie są złe oleje, dalekie jestem od tego, ale raczej dla świadomego użyszkodnika zwłaszcza w modyfikowanym wozie.
Tak się składa, że wiem coś więcej jak wygląda w praktyce ta współpraca Shella i Ferrari. I często produkty Shella po prostu nie dają rady i wtedy dzwonią do mnie .
to teraz ravenol VMP czy VSW? co wybrać.. i dziękuje za dyskusję bo trochę się nakreśliły pewne kwestieNa analizach jasno widać, że Lotos jest według starej receptury, a Eurol na nowym pakiecie Infineum z większa zawartością baz syntetycznych. Tutaj mamy prawie 400 konne V6 Biturbo ja bym na oleju nie oszczędzał i szedł w stronę np Ravenola VMP lub VSW. Dziwi jedno w tematach gdzie są stare pancerne 1.9, którym olej dużej rożnicy nie zrobi poleca się PAO, a w wysilonych silnikach gdzie faktycznie może być jakaść kożyść z lepszych baz czy dodatków zaleca się tanie HC na standardowym pakiecie.