• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Czym jeżdzisz na codzień :)

  • Thread starter Deleted member 7
  • Start date
Wczoraj dzień z:
20200422_144254.jpg
 
Może nie na co dzień, ale od czasu do czasu się przejadę.
Kopią tego Suzuki jest Hyosung GT. Świetne moto. Mnie kusi wersja GTR.
 
@Plywak szczerze mówiąc myślałem, że Meganka ma niżej położony moment tak jak obecne doładowane silniki. Tym OC to jestem mega zaskoczony. Olej w silniku 5W20 czy jakiś inny?
 
Obecne doładowanie silniki? Jak mówisz o 1.0, 1.2 czy 1.4 to się zgodzę ale większość mocnych dwuliterówek turbo mam max moment w okolicach 2,5-3K obr

Aktualnie Mobil1 5W30 i własnie się zastanawiam co tam zalać.
 
Tak, miałem na myśli te turbo pierdziawki. Z tym 5W20 to tak wypaliłem odruchowo, bo w mniejszych silnikach taką lepkość zaleca Ford. Nie wiem natomiast jak to się ma do silnika V8.
 
Obecne doładowanie silniki? Jak mówisz o 1.0, 1.2 czy 1.4 to się zgodzę ale większość mocnych dwuliterówek turbo mam max moment w okolicach 2,5-3K obr

Większe turbo z przeznaczeniem do normalnej jazdy też będzie miało moment nisko. Te z momentem wysoko to mapy robione dla GT i podobnych wynalazków.

Aktualnie Mobil1 5W30 i własnie się zastanawiam co tam zalać.

Stwórz swój temat :D
 
Z tym 5W20 to tak wypaliłem odruchowo, bo w mniejszych silnikach taką lepkość zaleca Ford. Nie wiem natomiast jak to się ma do silnika V8.
Tak od chyba dekady ford zaleca do V8 5W20
Fajne. Paxton/Vortech już zamówiony?
Już patrzałem na zesatw Roush'a ale narazie to ja czuje respekt przed 440KM w RWD i manualu, a co dopeiro 700 ;)
Stwórz swój temat :D
Żebym się dowiedział, że najlepszy będzie Lotos? :D
 
Obecne doładowanie silniki? Jak mówisz o 1.0, 1.2 czy 1.4 to się zgodzę ale większość mocnych dwuliterówek turbo mam max moment w okolicach 2,5-3K obr

Aktualnie Mobil1 5W30 i własnie się zastanawiam co tam zalać.
Niestety tak nie jest. Focusy st i rs maja max moment ponizej 2 tys, podobnie jak mini jcw i raczej znaczna wiekszosc nowych hh.
 
Dokładnie, na papierze wszystkie diesle też mają max moment przy 1500-1750obr/min a na chamowniach wychodzi że przy 2200-2500obr/min.

Mój 1.6 HDi niby ma max moment przy 1750 a tam dopiero budzi się i czuć że najlepiej ciągnie w zakresie 2000-2500
 
@Plywak swoją drogą, jak prowadzi się ten Mustang? Bo na ten temat narosło sporo legend, a Ty jako były właściciel jednego z najlepiej trzymających się hothatchów masz kompetencje do wydania wyroku :D
 
Trochę bez sensu te auta bezpośrednio porównywać bo to całkiem co innego. Na pewno Mustang nie będzie tak zwarty i tak precyzyjny w prowadzeniu jak Meganka RS natomiast to, że te auta nie skręcają i nie hamują to już trochę nieaktualne. Najnowsza generacja S550 to naprawdę spory krok w przód. Mi jeździ się nim naprawdę dobrze tylko trudno z czymś porównać bo z czym? M4 czy RS5 to sa auta dwukrotnie droższe i wiadomo, ze będą lepsze pod wieloma względami. Ogólnie dopiero się z nim oswajam i pewnie trochę czasu minie nim się oswoję z mocnym RWD
 
W takim razie dopytam w ten sposób - auto jest bardziej zbliżone do auta sportowego czy raczej GT? Bo moje doświadczenie z Mustangami to jedynie testy na YT i tam jeden mówi, że jest twardo i ciężko się tym jeździ, a drugi że zawieszenie komfortowe idealne na trasy 😄
 
Back
Top