• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Archoil AR2300

Ja stosuję to teraz i jesteś chyba jedyny który coś poza " wlałem" napisze , w przypadku poborów oleju .
Dzięki z góry .

Dopytać muszę .

Czy stosowałeś w tym aucie wcześniej jakieś dodatki do oleju : (modyfikatory , płukanki postojowe , płukanki do jazdy ).?
Czy silnik w tym aucie widział tylko olej i nic poza ?
Zastosowałeś AR2300 tylko raz i takie efekty były ?
Ile km trzymałeś AR2300 w silniku ?

No teraz się czegoś dowiem na przykładzie reprezentatywnym .
 
A jednak się nie dowiem , zwyczajowe u większości nie kończyć opisem dla potomności.😡

U mnie z AR2300 chyba nastąpił przełom ,nieoficjalnie to piszę jeszcze . Jeśli się potwierdzi ,to warunki inne były tego powodem .
 
Możesz jaśniej?c
jaki to przełom? Silnik zaczął paliwo produkować? :D
 
A jednak się nie dowiem , zwyczajowe u większości nie kończyć opisem dla potomności.😡

A zauważyłeś czyje zdjęcie opisujesz o 4:28 w wątku "płukanki" ?
Może przeczytałeś nawet odpowiedzi na niektóre pytania , tylko nie skojarzyłeś , że to ten sam user ;)
 
Zauważyłem ,odpowiedzi nie widziałem ,tu pytałem .

@wuwok nie chodzi o paliwo ,AR2300 jest do oleju ,chodzi o jej działanie przy wsiąkach oleju . Ja jestem jednym z przykładów ,które można tu policzyć na palcach jednej ręki , co AR2300 nie leją do silnika jako kosmetyk ,tylko do roboty .
 
Last edited by a moderator:
@soszo przeczytałem odpowiedzi tam jeszcze raz ,ale dziś ma się ni jak do wcześniej .
 
Oczywiście po części masz rację .

Ale po części to są/będą ważne informacje dla innych ,którzy "przyjdą" tu z silnikami co nie widziały jakiejkolwiek chemii ,a mają wsiąki i depozyty . Czyli dokładnie tak jak ja ,szukam takich potwierdzeń ,w takich przypadkach i nie znalazłem tego wiele, by nie powiedzieć nic .
Jeśli informacje istotne zejdą na PW , to jak czytałem 98% już jest o kosmetyce .Nie sztuka wlać AR do silnika bez wsiąków , płukanego co wymianę ,bez depozytów bo informacja wtedy mizerna jest . Brakuje przykładów typu . Zastosowałem i wsiąki zniknęły ,albo zredukowały się o 3/4 . Takiej informacje w przypadku AR brakuje . Dlatego potwierdzenia kolegi są istotne nie tylko dla mnie ,wiadomo by było chociaż ,że wsiąki preparat zredukował w znacznym stopniu . Owszem próbuję się tego dowiedzieć dla siebie ,ale niech taki przykład będą mogli inni przeczytać i się utwierdzić . W moim przypadku AR2300 ma co robić i to w takich przypadkach wychodzi moc takich preparatów .
Post automatically merged:

Oczywiście po części masz rację .

Ale po części to są/będą ważne informacje dla innych ,którzy "przyjdą" tu z silnikami co nie widziały jakiejkolwiek chemii ,a mają wsiąki i depozyty . Czyli dokładnie tak jak ja ,szukam takich potwierdzeń ,w takich przypadkach i nie znalazłem tego wiele, by nie powiedzieć nic .
Jeśli informacje istotne zejdą na PW , to jak czytałem 98% już jest o kosmetyce .Nie sztuka wlać AR do silnika bez wsiąków , płukanego co wymianę ,bez depozytów bo informacja wtedy mizerna jest . Brakuje przykładów typu . Zastosowałem i wsiąki zniknęły ,albo zredukowały się o 3/4 . Takiej informacje w przypadku AR brakuje . Dlatego potwierdzenia kolegi są istotne nie tylko dla mnie ,wiadomo by było chociaż ,że wsiąki preparat zredukował w znacznym stopniu . Owszem próbuję się tego dowiedzieć dla siebie ,ale niech taki przykład będą mogli inni przeczytać i się utwierdzić . W moim przypadku AR2300 ma co robić i to w takich przypadkach wychodzi moc takich preparatów .
 
A możesz , pisać ubytki oleju , zamiast tych "wsiąki" z góry dzięki nie pytaj dla czego.
Ja zdam relację jak będę po drugiej aplikacji ar2300.
 
Pełna relacja mile widziana będzie ,ale czemu druga pierwsza nie dała rady ?
Osobiście pisał bym bierze olej ,wciąga olej ,przepala olej . To słowo podchwyciłem gdzieś tutaj , bo jest krócej .
Jak widzisz poprawiać nie mogę ,forum mi się ślimaczy i nawet dublowanie wyszło z nerwicy .
 
Niestety olej był wymieniany co 30 tys aż do 200 tys , nagar depozyty , czyli walka z wiatrakami , ale próbować trzeba .
 
Mógł bym napisać bracie ,ale różnica między nami to 100tyś. km. Reszta podobnie ,przeciągane km pod 26tyś. na jednym oleju i czas do 1Ri7mc = 1 serwis na minusie ( nawet z tych serwisów bzdurnych po 20tyś.). Z naszych przypadków kopalnia wiedzy powinna być ,a i sprawdzian dla AR .
 
Może i tak ale na pewno pobór oleju się zmniejszył , ja już jestem po 3 plukankach w ciągu roku :)
 
Ja też będę 2 razy dawać ar 2300..Silnik jeden bierze olej a drugi trochę za opuszczony interwałami.Kupiłem dużą bankę Ar2300 to pójdzie na 2 razy..Oczywiście podczas wymiany też pójdą płukanki..U mnie samochody krótkie dystanse więc mają ciężko.
 
Niestety olej był wymieniany co 30 tys aż do 200
szacun dla silnika, że wytrzymał w tym trybie do 200k, ciekawe o ile skróciło to jego życie. Bierze olej?
 
Teraz około 600ml dodałem po przejechaniu 5tys km więc tragedii nie ma :)
 
No tragedii nie ma , a przed tym intensywnym rokiem z płukankami było dużo gorzej ?
 
Czy AR2300 może być stosowany jesli w silniku jest ceramizer? Czy są jakieś przeciwwskazania? (Fiatowski 1.1 SPI, niska kompresja na dwóch cylindrach, chciałbym sprobować rozruszać pierścienie i oczyścić silnik zanim będzie grubsza naprawa).
 
Last edited:
Uu ceramizer nie wyrównał kompresji? 🙊 Ja bym wlał. Dwa - wszelkie dodatki wg mnie wlewa się na czysty silnik.. no chyba, że to dodatki typowo czyszczące.
 
Back
Top