D
Deleted member 216
Gość
statoil=circle k
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
To u mnie korekty na wtryskach spadły bliżej zeru(podobne korekty były na AR 6900).Wcześniej była lana Verva.Ja się opieram na wskazaniach live data - korekty, temperatury itp. co do subiektywnych odczuć, tak, pisałem kiedyś na Oilem, że mam wrażenie, iz lepiej się zbiera i co? Zlogowałem 0-100 i 100-200, które jest bardziej miarodajne, różnicy w stosunku do solo 98 BRAK.
Na Vpover Shell a w sumie są praktycznie takie same jak wcześniej używałem zwykłego ON i AR 6900
Mam n52b25 więc chcąc nie chcąc muszę co jakiś czas wdepnac gdyż niskie obroty mu nie służą . Regularna cena vpowera to serio jakaś makabra . Od prawie pół roku tankuje tylko to i chyba nie zauważyłem niczego co by mnie zachęciło do tego aby dopłacić . Pomyślałem , żeby sobie zrobić prywatne śledztwo i obczajac korekty na paliwach z różnych stacji które mam zazwyczaj po drodze@Wojt przegonienie samochodu na trasie działa cuda. Ja po zagrzaniu oleju czy trasa czy miasto zawsze korzystam z pełnego zakresu obrotów, nie ma co zamulać samochodu, po to masz zakres obrotów, żeby z niego korzystać im częściej masz możliwość tym lepiej. Oczywiście proszę rozróżnić - katowanie/korzystanie z pełnej prędkości obrotowej ;-)
Prawda taka, że Shell z tymi wtorkami/czwartkami 'wygral' bo nie schodziło im to zbytnio, a już nahalne działania pracowników stacji, podchodzi i łapie za węża z v-power to mam ochotę przypier... oczywiście zdaję sobie sprawę, że mają taki odgórny przykaz, niemniej jednak jest to irytujące.