- Marka samochodu
- Audi A4 B7 multitronic
- Budżet/ile litrów
- Do 200 / 4.1
- Styl jazdy
- Silnik
- 1.8t Bfb
- Data produkcji
- 2006
- Filtr cząstek stałych (DPF/GPF)
- Nie
- Jakiego oleju wymaga instrukcja
- 5w30 / 502 00
- Jaki olej masz obecnie
- Valvoline synpower 5w40
Witam.
Przychodzę do was z pytaniem, prośbą o radę/dobór oleju.
Auto mam 2 rok, kupione ze Szwajcarii.
Po założeniu Lpg zaczął wypadać zapłon wiec poszła płukanka LM ProLine i czapka w górę tak na wszelki wypadek(planuje dłużej użytkować to auto)
Dół nie ruszany wyglądał oki wg. mechanikow, przy okzji odma i miska wyczyszczona i gitara.
Złożone i zalany Valvoline synpower 5w40, coś tam oliwki wciągnął ale od wymiany do wymiany zmieścił się powiedzmy w podziałce na bagnecie.
Przed kolejną wymianą profilaktycznie płukanka LM i zalany też Valvo synpower 5w40(zawsze kupowane w InterCarsie) i tu juz licho to wygląda oleju już wypił 1l na 6tys przejechane, i jest już praktycznie czarny wczesniej w trakcie pierwszego interwału na bagnecie miał ładna czystą barwę.
Auto głownie w ruchu miejskim, zazwyczaj 7km do pracy i z pracy, raz na tydzień weekendowe wyjazdy różnej długości( rzadko autostradowe).
Styl jazdy bez pałowania ale nie dziadkowy.
Pod korkiem nie ma masła itp.
Czytam od paru dni forum i baranieje coraz bardziej, zawsze dobierałem olej do auta wg norm producenta i było ok, a tu tyle czynników ma wpływ(nisko/wysoko popiołowy...)
I doszedłem do wniosku ze mądrzejsze głowy czyli wy znajdą odpowiedzi na moje pytania tj.
1.Który olej dla mojego stylu jazdy będzie najlepszy oraz do ruchu głównie miejskiego.
2. Zostać przy 5w40 czy zejść na 0w40
3. Jaką płukanka zalać przed wymianą
Jeśli o czym nie napisałem a powinienem to z góry przepraszam i w miarę mozliwosci uzupełnię wywołany do tablicy.
Pozdrawiam
Przychodzę do was z pytaniem, prośbą o radę/dobór oleju.
Auto mam 2 rok, kupione ze Szwajcarii.
Po założeniu Lpg zaczął wypadać zapłon wiec poszła płukanka LM ProLine i czapka w górę tak na wszelki wypadek(planuje dłużej użytkować to auto)
Dół nie ruszany wyglądał oki wg. mechanikow, przy okzji odma i miska wyczyszczona i gitara.
Złożone i zalany Valvoline synpower 5w40, coś tam oliwki wciągnął ale od wymiany do wymiany zmieścił się powiedzmy w podziałce na bagnecie.
Przed kolejną wymianą profilaktycznie płukanka LM i zalany też Valvo synpower 5w40(zawsze kupowane w InterCarsie) i tu juz licho to wygląda oleju już wypił 1l na 6tys przejechane, i jest już praktycznie czarny wczesniej w trakcie pierwszego interwału na bagnecie miał ładna czystą barwę.
Auto głownie w ruchu miejskim, zazwyczaj 7km do pracy i z pracy, raz na tydzień weekendowe wyjazdy różnej długości( rzadko autostradowe).
Styl jazdy bez pałowania ale nie dziadkowy.
Pod korkiem nie ma masła itp.
Czytam od paru dni forum i baranieje coraz bardziej, zawsze dobierałem olej do auta wg norm producenta i było ok, a tu tyle czynników ma wpływ(nisko/wysoko popiołowy...)
I doszedłem do wniosku ze mądrzejsze głowy czyli wy znajdą odpowiedzi na moje pytania tj.
1.Który olej dla mojego stylu jazdy będzie najlepszy oraz do ruchu głównie miejskiego.
2. Zostać przy 5w40 czy zejść na 0w40
3. Jaką płukanka zalać przed wymianą
Jeśli o czym nie napisałem a powinienem to z góry przepraszam i w miarę mozliwosci uzupełnię wywołany do tablicy.
Pozdrawiam