• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Środek do płukania układu chłodzenia

rychu147

Użytkownik
Samochód
Fiat Bravo 1.4 t jet lpg 120@150 2011
Witam , wczoraj sprawdzając olej zauważyłem że coś zbiorniczek jest brudny, odkręciłem i okazało się że to olej się osadził , podejrzewam że to może być uszczelka lub chlodniczka oleju , pierw bym wyczyścił zbiorniczek i obserwował czy się znów nie zbiera , jak tak to pierw bym wymienił chlodnice oleju i przepłukał układ żeby oczyścić płyn chłodniczy z oleju żeby sprawdzić czy to na pewno ona była winna dostawania się oleju do płynu , może macie jakiś sprawdzony sposób na to .
 
Do płukania będzie dobry z Liqui Moly ;-)
 
Ja miałem płyn z Prestone też dał radę,ale mam na myśli płukanie chłodnicy nie samego zbiorniczka.
 
Zamówiłem dwie płukanki LM zobaczymy co z tego wyjdzie
 
czym lepiej wypłukać układ chłodzenia z osadów octem czy kwaskiem cytrynowym?
 
Jak wyzej, najlepiej zastosowac jakis dedykowany produkt.
 
Jest sens kombinować? K2 można kupić za 7zł. Co takiego się dzieje że chcesz wlewać kwas do chłodnicy. Wyplucz najpierw układ woda pod cisnieniem, potem wlej destylowana z płynem do czyszczenia. Następnie wypłucz układ woda destylowana i zalewasz nowy płyn z odpowiednią ilość koncentratu.
 
1646059409833.png


Tymczasem kwas cytrynowy w płukance K2 :p:p:p
Zadnych kwaskow...
 
Za 7zł nie ma co spodziewać się cudów oprócz kwasku cytrynowego.
Mogę polecić Liqui Moly 2699. Zrobiłem na tym kilka kilometrów żeby stary płyn dobrze się rozgrzał i wymieszał. Nic się nie stało, żadnych wycieków. Potem niestety trzeba dobrze wypłukać bo dość obficie się pieni. Ale efekt super, blok w miejscu wirnika pompy jak nowy, świeży płyn ładny bez zanieczyszczeń także chyba warto.
 

Attachments

  • 2699.pdf
    214 KB · Odwiedzin: 111
Back
Top