• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Żarówki

na szczescie ściągnąłem z chin porzadne zarowki hid i przy moim h7 w soczewce ma idealnie takie samo odciecie jak zwykla zarowka, oraz ledy. testowane wszystko na skp oraz na murku.
dokleilem fejkowe spryskiwacze i już ze 6 lat tak jezdze

Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka
 
Dobre odcięcie nie znaczy, że nie oślepiasz innych.
 
wiem wiem takie fatalne ze chlop na stacji chcial odemnie kupic taki zestaw

bardziej mi mrygali swiatlami w originalnych ledach w octavii 3 fl
Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka
 
No comment
 
na szczescie ściągnąłem z chin porzadne zarowki hid i przy moim h7 w soczewce ma idealnie takie samo odciecie jak zwykla zarowka, oraz ledy. testowane wszystko na skp oraz na murku.
dokleilem fejkowe spryskiwacze i już ze 6 lat tak jezdze

Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka
Tragedia, właśnie na takich ludzi jak Ty według mnie zimą powinny być łapanki na drogach i zabierane dowody, może to by nauczyło.
 
nie. na takich jak wiekszosc polskich kierowców powinny byc lapanki. w nowym aucie ma wyj%bany led do gory albo niesprawny i ma to w dupie. wlasnie diagnosta powiedzial ze niektórzy w nowych autach bardziej oslepiaja niz takie hid. bo ma nowe i nawet swiatel nie ustawi
nie widziales jam mam zrobione nie oceniaj. bo barxzo czesto stojąc przed nowym autem musze sciemniac lusterko wewnatrz auta

ale tak dla porownania

1 prawy osram nb plus
2 lewy led z chin
3 oba hid 55w [troche wyzsza ekspozycja
4 oba ledy z chin



20151110201551.jpg
20151110201607.jpg
IMG_20160320_191033.jpg
IMG_20150806_214013.jpg
 
Last edited:
Ale nie według polskiego prawa... Można sobie wozić ale w bagażniku.

Akcja niedawno ruszyła i to za granicą i o tym dyskutujemy, a nie czy w PL można czy nie. Niemiec może już latać po całej prawostronnej EU na takich ledach. Może i u nas coś kiedyś ruszy w tym kierunku.
 
Jeśli homologacja będzie EU to Polska nie może zabronić

Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
O żebyś się nie zdziwił.
 
...w nowym aucie ma wyj%bany led do gory albo niesprawny i ma to w dupie. wlasnie diagnosta powiedzial ze niektórzy w nowych autach bardziej oslepiaja niz takie hid. bo ma nowe i nawet swiatel nie ustawi...
Jestem uczulony na źle ustawione światła bo strasznie to denerwuje jak ktoś jedzie za Tobą i wali Ci w lusterko.
Co do nowych aut wcale się nie dziwię kierowcy że ma wyje###e na to, bo płacąc nie małe pieniądze za nowe auto na LEDzie oczekuje że wszystko jest sprawne.
Na SKP nie każdy diagnosta potrafi dobrze ustawić światła.
 
Poza tym o czym my rozmawiamy. Producent homologuje auto jako całość, nie lampę z odbłyśnikiem, a żarówkę "wsadź sobie kliencie jaką chcesz czyt.: jak masz fantazję żeby sprowadzać sobie z CHRL żarówki para-ksenonowe". Zasłanianie się przez @xtremesystems tym, że ktoś gdzieś miał źle ustawione światła, a nad jego wynalazkami to jeden diagnosta z skp cmokał (i nawet chciał odkupić!), to przecież żenada. Życzę Ci powodzenia, zwłaszcza jak będziesz poszkodowanym kierowcą wypadku po zmroku w wypłacie odszkodowania z OC sprawcy. Może na nowy zestaw hidów z Chin starczy.
 
wlasnie to jest u nas problem eu zsczyna pozwalac, ameryka pozwala o lat, ale polak polaka zawsze musi upierdolic. taki pojebany naród

co z tego ze nie oslepiam. co z tego ze lepiej widze. ale chuj niehomologowane

powiem wam ze z tego powodu m. in. jak kupicie nowe auto w niemczech i tam serwisujecie to wam auto naprawią, a jak w polsce to trzeba walczyc z serwisami a i tak maja was w dupie [i zadne pieprzenie o zrobieniu gownoburzy ktore niby zaszkodzi marce ich nie obchodzi nawet w markach premium vide mercedes]. a wiecie czemu bo polak zawsze patrzy jak uwalic drugiego dlatego po co mają komus cos naprawic jesli usterkę mozna zlać.

Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka
 
Info co do akcji z pierwszego postu: Osram napisał mi, że trwają prace nad wprowadzeniem tej akcji na Polskę. Tylko tyle i aż tyle mi odpisali. Fajnie!

Ostatnio zaktualizowali listę aut, które mogą założyć LED H7
 
, dobre

Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
Gdzieś natknąłem się na info, że w Korei dopuszczone modele Philipsa i to nie holomogwane na konkretne samochody tylko "do użytku ogólnego"
 
Ledy w odbłyśniku ... rewelacja na polowanie na wrony siedzące dachu. Parę razy miałem nieprzyjemności oglądać na drodze...
Oficjalne pozwolenie na ledy skończy się masowym dzikim zachodem, dlatego pewnie są takie opory.
Z tego co oglądałem to osramy i plilipsy led nie miały więcej światła w specyfikacji niż zwykle halogeny.
Jak będzie pozwolenie na ledy to mało kto będzie patrzył na homologowane 1550 lm i wsadzi se chińskie 3000, czy ile tam Cinczyk wyprodukuje.
 
Autobusy marki Solaris posiadają strasznie oślepiające LEDy, świecą dosłownie wszędzie, oślepiają pół dzielnicy i są dopuszczone do ruchu.

Więc z tym oślepianiem polemizowałbym.
 
Ledy w odbłyśniku ... rewelacja na polowanie na wrony siedzące dachu. Parę razy miałem nieprzyjemności oglądać na drodze...
Oficjalne pozwolenie na ledy skończy się masowym dzikim zachodem, dlatego pewnie są takie opory.
Z tego co oglądałem to osramy i plilipsy led nie miały więcej światła w specyfikacji niż zwykle halogeny.
Jak będzie pozwolenie na ledy to mało kto będzie patrzył na homologowane 1550 lm i wsadzi se chińskie 3000, czy ile tam Cinczyk wyprodukuje.

Biorąc pod uwagę, że:
1. W PL, pomimo pewnych zmian, nadal nie ma problemu ze zrobieniem przeglądu "na gębę", a w wielu stacjach trzeba się nawet prosić, żeby sprawdzili ustawienie świateł.
2. Przeciętny Polak, jeżdżący 10-15 letnim samochodem, mając do wyboru, możliwość zakupu homologowanych retro-fitów Osrama, czy Philipsa za 400-600zł, o parametrach wymaganych w homologacji, a LED-ów z ali od Chińczyka za 100-parę zł, które przecież wyglądają tak samo, a mocy mają 2x więcej, wybierze wiadomo którą opcję.

Wystarczy teraz połączyć tylko te dwie opcje i mamy na drogach dziki zachód, jak w Rosji, czy USA ;). A do tego dochodzi kwestia, że klasyczne reflektory po prostu nie są w stanie ogarnąć LED-ów, jak dobrze wyregulowane soczewki są spoko, tak klasyczne odbłyśniki dają tyle światła rozproszonego, że potrafią razić nawet kierowcę samochodu z tym żarówkami :D.
Żeby nie było - wiem, bo sam próbowałem. Ostatecznie kończąc z najtańszymi Osram Original Line i w samochodach, i w motocyklu ;). Jedyne gdzie mam LED, to Mondeo z reflektorami Bi-LED.

Autobusy marki Solaris posiadają strasznie oślepiające LEDy, świecą dosłownie wszędzie, oślepiają pół dzielnicy i są dopuszczone do ruchu.

Więc z tym oślepianiem polemizowałbym.

To dokładnie tak samo, jak Xenon w Insigniach A. Jeżeli w nocy coś wali Xenonem po lusterkach, to 80%, że za nami jedzie pierwsza Insignia :).
 
2. Przeciętny Polak, jeżdżący 10-15 letnim samochodem, mając do wyboru, możliwość zakupu homologowanych retro-fitów Osrama, czy Philipsa za 400-600zł, o parametrach wymaganych w homologacji, a LED-ów z ali od Chińczyka za 100-parę zł, które przecież wyglądają tak samo, a mocy mają 2x więcej, wybierze

najtańsze niebieskie żarówki z Biedronki
 
Back
Top