xtremesystems
Użytkownik
W aucie ori alternator o ile pamietam byl 140A . mechanik sukinsyn wymienił na 110A (tez wychodził mój model auta z takimi ale z klimą manualną , ja mam półautomatyczną .)
Wymieniłem na 140A ze szrotu zeby sprawdzic czy napiecia bedą prawidłowe (na 110A bez obciazenia było 13.9 , z obciazeniem 13.6) .teraz mam z bez obciazenia 14.2 a z obciazeniem 14.0
podejzewam ze ten altek ze szrotu dlugo nie pozyje i mam dylemat. Bo jeszcze sa altki do mojego auta z systemem START STOP. moje auto nie ma tego systemu ale wielkosciowo altek podejdzie.
Czytalem ze takie altki jeszcze lepsze daja napiecia i to przy jałowych obrotach. Obecnie kupilem aku polecany tutaj EFB AMEGA Start -stop.
Mam wiec taka rozkmine czy nie kupic altka do start stop?
Auto to fabia 2 fl z 2010 roku .1.6tdi
Wymieniłem na 140A ze szrotu zeby sprawdzic czy napiecia bedą prawidłowe (na 110A bez obciazenia było 13.9 , z obciazeniem 13.6) .teraz mam z bez obciazenia 14.2 a z obciazeniem 14.0
podejzewam ze ten altek ze szrotu dlugo nie pozyje i mam dylemat. Bo jeszcze sa altki do mojego auta z systemem START STOP. moje auto nie ma tego systemu ale wielkosciowo altek podejdzie.
Czytalem ze takie altki jeszcze lepsze daja napiecia i to przy jałowych obrotach. Obecnie kupilem aku polecany tutaj EFB AMEGA Start -stop.
Mam wiec taka rozkmine czy nie kupic altka do start stop?
Auto to fabia 2 fl z 2010 roku .1.6tdi