• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Analiza dodatków do paliw

Mam więcej zdjęc ale tu nie będę zaśmiecać.
 
Aktualizacja tematu. Lab zgodził się na zrobienie analizy konkretnych interesujących nas parametrów, zamiast wykonywania pełnego pakietu. Teraz kwestia zainteresowanych, wybrać które z parametrów paliwa Was interesują i co chcecie sprawdzić.

Ja prawdę powiedziawszy najbardziej zainteresowany jestem zmianą HFFR i LC, bo chyba te dwie kwestie powodują najwięcej konfliktów na forum, czyli ochrona układu wtryskowego i dupohamownia 😉.
Ewentualnie poziom dodatków cetanowych EHN/IPN i temperatura zapłonu, jeżeli ktoś będzie w stanie wyciągnąć z tego jakieś sensowne wnioski. Większego zakresu nie bardzo widzę sensu robić.
 
te dwa parametry są istotne.
Te dwa, a raczej wpływ dodatku na nie, możemy realnie sprawdzić i to są parametry, których zmianą właściwie najbardziej się producenci dodatków chełpią. Wplywu na czystość w układzie paliwowym nie mamy jak sprawdzić a zdolność do wiązania wody w układzie każdy może sobie sam w słoiczku zabełtać 😜.
Także tak, ja obstaję przy HFFR i LC jako tymi, które mają dla nas największy sens.
 
co robiłeś i co się wykrzaczyło?
- filtr paliwa purflux
- cały układ CR odpowietrzony i uszczelniony
- wyskakuje cały czas błąd 3 wtrysku oraz regulacji ciśnienia paliwa
- wszystkie czujniki i regulatory podmienione na inne, sprawne
- wtrysk 2 i 3 zamienione miejscami, żeby wykluczyć uszkodzoną sztukę
- nadal błąd 3 wtrysku i regulacji ciśnienia paliwa
- pompa CR otwarta, dokręcona i uszczelniona
- po raz kolejny błąd, prawdopodobnie ten sam
Post automatically merged:

Co najlepsze, pompa oczywiście nie opiłkuje. Mechanik już nie ma pomysłów. Może ktoś z okolic Trójmiasta chce się zająć Delfajem w Almerze? XD
 
Czekam na wycenę konkretna składki bo tez jestem zainteresowany
 
Również jestem za, LC i HFRR.
 
Aktualizacja tematu. Lab zgodził się na zrobienie analizy konkretnych interesujących nas parametrów, zamiast wykonywania pełnego pakietu. Teraz kwestia zainteresowanych, wybrać które z parametrów paliwa Was interesują i co chcecie sprawdzić.

Ja prawdę powiedziawszy najbardziej zainteresowany jestem zmianą HFFR i LC, bo chyba te dwie kwestie powodują najwięcej konfliktów na forum, czyli ochrona układu wtryskowego i dupohamownia 😉.
Ewentualnie poziom dodatków cetanowych EHN/IPN i temperatura zapłonu, jeżeli ktoś będzie w stanie wyciągnąć z tego jakieś sensowne wnioski. Większego zakresu nie bardzo widzę sensu robić.
Popieram , te 2 parametry są najbardziej istotne.
 
Coś więcej już wiadomo ? I ilu mamy chętnych ?
 
Badanie smarności paliwa HFFR - 400 zł/netto
Liczba cetanowa - 50 zł/netto

Czekam jeszcze na odpowiedź, czy próbka "czysta" i próbka "z dodatkiem" będą liczone jako jedno badanie, czy dwa oddzielne. W najgorszym wypadku 900 zł/netto za analizę, także przy kilkunastu obecnie chętnych osobach nie są to jakieś kosmiczne koszta.

Mam tylko jakiś małą obsuwę w komunikacji, parę osób z forum pisało już do Venturo i chyba się trochę pogubili. Także prośba, zostawcie tematy załatwiania analiz po stronie administracji forum. 👍
 
Dobra, 900 zł/netto, co daje 1107 zł/brutto, paliwo, butelki pet, wysyłkę i ar opłacam ja.
 
Kto wpłaca niech lajkuje ten post żeby nie robić spamu.
 
wysyłkę i ar opłacam ja.

Jesteś w posiadaniu 6900-D czy będziesz specjalnie kupował?
Ja mam nieotwartą buteleczkę 100ml, mogę użyczyć stosowną ilość środka albo i całość jak trzeba.

EDIT: albo inaczej, po co będziesz brał na klatę dodatkowe koszta, rozdzielić wszystko po równo pośród nas i już
 
Last edited:
Back
Top