Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Ja zainteresowany badanie nie jestem, ale masz rację - te dwa parametry są istotne.najbardziej zainteresowany jestem zmianą HFFR i LC,
Te dwa, a raczej wpływ dodatku na nie, możemy realnie sprawdzić i to są parametry, których zmianą właściwie najbardziej się producenci dodatków chełpią. Wplywu na czystość w układzie paliwowym nie mamy jak sprawdzić a zdolność do wiązania wody w układzie każdy może sobie sam w słoiczku zabełtać .te dwa parametry są istotne.
- filtr paliwa purfluxco robiłeś i co się wykrzaczyło?
Jestem zaTakże tak, ja obstaję przy HFFR i LC jako tymi, które mają dla nas największy sens
Ja tak samoHFFR i LC
Podobnie, jak powyżej: LC i HFRR. Reszta faktycznie ciężko później porównywać, a akurat o tych parametrach to się wprost chwała producenci.Teraz kwestia zainteresowanych, wybrać które z parametrów paliwa Was interesują i co chcecie sprawdzić
Popieram , te 2 parametry są najbardziej istotne.Aktualizacja tematu. Lab zgodził się na zrobienie analizy konkretnych interesujących nas parametrów, zamiast wykonywania pełnego pakietu. Teraz kwestia zainteresowanych, wybrać które z parametrów paliwa Was interesują i co chcecie sprawdzić.
Ja prawdę powiedziawszy najbardziej zainteresowany jestem zmianą HFFR i LC, bo chyba te dwie kwestie powodują najwięcej konfliktów na forum, czyli ochrona układu wtryskowego i dupohamownia .
Ewentualnie poziom dodatków cetanowych EHN/IPN i temperatura zapłonu, jeżeli ktoś będzie w stanie wyciągnąć z tego jakieś sensowne wnioski. Większego zakresu nie bardzo widzę sensu robić.
wysyłkę i ar opłacam ja.