Nissan Almera (n15) GTI z 1999 roku, silnik SR20DE (nominalnie 143 KM) - czerwona - oraz Mazda RX-8 Revolution z 2004 roku, silnik Wankla 1,3 (nominalnie 232 KM) - też czerwona ;-)
Ja jeszcze dopytam: analiza będzie obejmowała ON + AR6900D, tak? Bo pierwotnie rozmawialiśmy, że przebadany zostanie jeszcze Oilsyn Race DNA, ale rozumiem że kosztowałoby to kolejne 1200zł?
Myślę, że w zależności od porównania zgodności badania czystego ON ze świadectwem jakości będzie zależało czy można się opierać na danych w nim zawartych przy kolejnych badaniach (jeśli będą). Wtedy koszt kolejnej analizy byłby mniejszy.
@magic27 analiza w takim wypadku nie wiem czy coś by wykazała, bo dodatek ma modyfikować proces spalania w komorze i poza nią, nie koniecznie zmieniając badane parametry paliwa, przynajmniej ja tak to rozumiem. Poprawa odporności na spalanie detonacyjne ma nastąpić nie w wyniku oddziaływania (zwiększania) liczby oktanowej, tylko poprzez oczyszczenie komory i lepszą propagację paliwa, i dopiero dzięki temu obniżenie w niej temperatury i zjawiska samozapłonu. Jest to zatem obietnica pośredniego procesu, a nie modyfikacja mierzalnego parametru jakim jest np. liczba cetanowa w przypadku ON.
Jest na forum test AR6900P w silniku N53 i efekty są widoczne. Raczej ciężko będzie znaleźć bardziej zaawansowany system tworzenia mieszanki w silniku benzynowym. Może CGI z Mercedesa.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.