• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

[Ankieta] - wybór oleju do analizy cz.4

Status
Zamknięty, nie można już odpowiadać.

jerseyAdmin

Administrator
Samochód
Kia Ceed CD 1.4 T-GDI
Prosimy o głosowanie i wybór oleju z ankiety. Dla olejów* który wygra zostanie utworzona zbiórka (200 PlN + koszt oleju), a następnie zostanie wysłane do laboratorium na analizę podstawową i widmo IR. W ankiecie można zmieniać głos, więc jeżeli się pomylicie lub zmienicie zdanie zawsze możecie się poprawić. Na głosowanie macie 7 dni, po tym czasie ankieta zostanie automatyczni zamknięta.

* ze względu na prośby i skargi na małą liczbę analiz i zbiórek użytkowników postanowiliśmy wprowadzić małą modyfikację. Możliwe jest oddanie dwóch głosów, zbiórkę utworzymy dla dwóch olejów które zbiorą największą ich liczbę.

Rozkład głosów był jak poniżej., do ankiety trafiły oleje mające więcej niż 1 głos:

3 - Fuchs Titan GT1 Pro C3 5W-30 XTL
3 - Millers Trident 5W-40
2 - Lotos Aurum 5W-30 A5/B5 API SN
2 - Neste Pro F 5W-30
2 - Orlen Platinum Max-Expert DEX1 5W-30
2 - Qualitium protec 5W-30
2 - Rowe Hightec Synth RSi SAE 5W-40
2 - Shell Rimula R6 LME 5W-30

1 - Amsoil European Car Formula 0W-40 Classic ESP EFO
1 - Amsoil European Car Formula (EFM) 5W-40
1 - Bizol Technology 5W-30 C2
1 - Cyclon Magma Syn Ultra 5W-40
1 - Eneos Premium Ultra 5W-30
1 - Fuchs Titan GT1 Flex 23 5W-30
1 - Liqui Moly / Meguin 5W-30 DX1
1 - Liqui Moly Top Tec 4400 5W-30
1 - Lotos Quazar 5W-40
1 - Magma Syn TDi 5W-40
1 - Magma Syn V1 5W-30
1 - Millers XF Longlife C4 5W-30
1 - Mobil Delvac LE 5W-30
1 - Neste Pro+ F 0W-30
1 - Orlen Platinum Max-Expert C4 5W-30
1 - Orlen Platinum Rider Sport 4T 10W-50
1 - Revline 5W-40
1 - Texaco Havoline Energy 5W-30 A5/B5
1 - Texaco Havoline Pro DS V 5W-30
1 - Total Quartz Ineo MC3 5W-30
1 - Xado Street Racing 5W-50 SL/CF
1 - Yacco Lube GDI 5w30
 
Status
Zamknięty, nie można już odpowiadać.
Back
Top