Może zacznę tak. Dla diesla z dpf polecacie 9100 bo niby mniej popiołów i bardziej czyści. Do tej pory lałem Cerateca, teraz 9200v2 i różnicy w wypalaniu dpf nie zauważam. Pomijając "randkę" z jetchem Dpf Super Cleaner wypala co 330-350 km. Nie wiem jak było na samym oleju bo wtedy jeszcze nie kontrolowałem tego ustrojstwa przez obd. Czy ktoś sprawdzał realną korzyść stosowania 9100 pod kątem wypalania dpf?
Takie dodatki generalnie nie pomagają wydłużać okresów pomiędzy wypalaniem DPF.
Kiedyś słyszałem, że po AR9100 udało się obniżyć emisje i zaliczyć diagnostykę ale to była raczej kwestia słabej kondycji silnika, brudnych pierścieni itp i AR9100 pomogło
No właśnie i mi się tak wydaje. Po prostu próbuje odgadnąć wasz tok myślenia, że 9100 jest lepszy do diesla ale nie rozumiem Oczywiście jestem tym maniakiem, który wymienia olej zbyt często więc nie patrzę pod kątem czyszczenia (bo się to dzieje i tak przy okazji) a maksymalnej ochrony przeciwtarciowej.
Oba dodatki podnoszą popioły co widać po analizach, także jeśli ktoś jeździ na C3 to po dodaniu zrobi sobie "jakby" full saps. Co nie zmienia faktu, że do diesla oba są bdb.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.