• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

AR9400

Marketing na 5+ szczególnie za fragment o wkręcaniu się silnika ;)
 
Wlasnie cos mi tak w glowie switalo, ze juz chyba zadawalem to pytanie... :rolleyes:
 
Cześć. Czytam Wasze forum od niedawna i skusiłem się na Archoil 9400 bo jest polecany do zwykłych silników. Zwłaszcza, że niedawno wymieniałem olej (Lotos Aurum 5w30). A pacjent to KIA Rio, 1.4 zwykła benzyna.
No i powiem Wam, że a u t e n t y c z n i e silnik pracuje lżej i jest zauważalnie elastyczniejszy. Potwierdził to mój test spalania na identycznym odcinku drogi, z identyczną prędkością na tempomacie - 0,5l /100 km mniej (!)

No i teraz zastanawiam się czy warto jeszcze dolać do tego Archoil 9200 v2 ? Kolega @wlyszkow pisze, że 9200 v2 jest "wielokrotnie silniejszy". Czy po mixie 9400 i 9200 v2 uzyskam coś więcej w takim silniku ?
 
9400 działa OK w benzynowych silnikach NA przy niższych obciążeniach i bez ekstremalnych temperatur. 9200v2 jest mocniejszy pod wyższym obciążeniem i w szerszym zakresie temperatur i działa także regeneracyjnie czego 9400 nie robi.
Oba produkty są kompatybilne ze sobą i wykazują dodatkowe synergie więc jeśli chcesz sprawdzić to 9200v2 nie zepsuje tego co osiągnąłeś a może dać jeszcze więcej.
Zacząłbym jednak od połowy puszki gdyż 9200v2 działa intensywnie, zwłaszcza ta wersja LL od IX 2020, która będzie lepsza także w połączeniu z 9400 i może wystarczyć nawet na 2 wymiany oleju z 9400.
 
Potwierdzam, że działa. Nie jakoś spektakularnie ale nawet akustycznie przy rozruchu - poprawa jest. Sprawdzone na dwóch autach NA.
 
Mierzyłem apką dźwięk w pandzie. Orlen Classic 5W40 + AR9400. Jak dla mnie na ucho nie ma różnicy apka pokazuje ok 1-2dB mniej niż na oleju solo.
 
9400 działa OK w benzynowych silnikach NA przy niższych obciążeniach i bez ekstremalnych temperatur. 9200v2 jest mocniejszy pod wyższym obciążeniem i w szerszym zakresie temperatur i działa także regeneracyjnie czego 9400 nie robi.
Oba produkty są kompatybilne ze sobą i wykazują dodatkowe synergie więc jeśli chcesz sprawdzić to 9200v2 nie zepsuje tego co osiągnąłeś a może dać jeszcze więcej.
Zacząłbym jednak od połowy puszki gdyż 9200v2 działa intensywnie, zwłaszcza ta wersja LL od IX 2020, która będzie lepsza także w połączeniu z 9400 i może wystarczyć nawet na 2 wymiany oleju z 9400.
A gdzie mogę kupić 9200 LL ?
 
Witam, czy mając dodany wcześniej AR2300 docelowo ma pozostać do końca interwału, a pozostało jeszcze około 6 tyś, mogę dodać dodatkowo AR9400? Dodam, że samochód potrzebuje 6,5L oleju ja miałem zalane 6L plus AR2300 no i teraz chciałbym to uzupełnić o AR9400.
Pozdrawiam
 
Witam, czy mając dodany wcześniej AR2300 docelowo ma pozostać do końca interwału, a pozostało jeszcze około 6 tyś, mogę dodać dodatkowo AR9400? Dodam, że samochód potrzebuje 6,5L oleju ja miałem zalane 6L plus AR2300 no i teraz chciałbym to uzupełnić o AR9400.
Pozdrawiam

@wlyszkow proszę napisz co sądzisz o takim miksie bo nie ukrywam, że owo połączenie to już fakt dokonany, a ja nie jestem pewien czy mogę kontynuować eksploatację do końca interwału olejowego. Nie zastanowiłem się przed czy dodanie dwóch dodatków w tym jeden silniej myjący nie będzie za dużym stężeniem, zaburzeniem proporcji smarnej, ochronnej oleju.
 
@wlyszkow czy puszka 200 ml AR9200 V2 wystarczy na 6.5 l oleju? Czy jednak kupić dwie i wlac 260 ml (40ml/l). Mam jeszcze końcówkę 50 ml AR9100 ale to chyba za mało, żeby mieszać.
 
Taka ciekawostka, dziś premiera nowej wersji AR9400 w nowym metalowym opakowaniu i w nowej bogatszej formulacji.


Co się zmieniło?
Ester jest ten, który jest stosowany w nowym AR9200V2 longlife.
Dodano pakiet myjący z TBN 10+ (nie zawiera wapnia).
Organiczny mieszany modyfikator tarcia jest w podwójnej dawce w porównaniu do poprzedniej wersji AR9400 i z nowym składnikiem dla jeszcze lepszej współpracy z ZDDP (AR9400 nie zawiera ZDDP) i redukcji depozytów.
Redukuje tarcie w szerokim zakresie temperatur i już pod niskim obciążeniem. Systematycznie rewitalizuje uszczelnienia.

Dodatek szczególnie polecany do silników benzynowych, także hybrydowych, z turbo lub bez, włącznie z GDI.

Kompatybilny z olejami low/mid/full saps na bazach HC jak i PAO. Bezpieczny dla silników narażonych na LSPI.

Cena gwiazdkowa.
9407efdcc45651385b32da7eb482822c.jpg
 
Taka ciekawostka, dziś premiera nowej wersji AR9400 w nowym metalowym opakowaniu i w nowej bogatszej formulacji.


Co się zmieniło?
Ester jest ten, który jest stosowany w nowym AR9200V2 longlife.
Dodano pakiet myjący z TBN 10+ (nie zawiera wapnia).
Organiczny mieszany modyfikator tarcia jest w podwójnej dawce w porównaniu do poprzedniej wersji AR9400 i z nowym składnikiem dla jeszcze lepszej współpracy z ZDDP (AR9400 nie zawiera ZDDP) i redukcji depozytów.
Redukuje tarcie w szerokim zakresie temperatur i już pod niskim obciążeniem. Systematycznie rewitalizuje uszczelnienia.

Dodatek szczególnie polecany do silników benzynowych, także hybrydowych, z turbo lub bez, włącznie z GDI.

Kompatybilny z olejami low/mid/full saps na bazach HC jak i PAO. Bezpieczny dla silników narażonych na LSPI.

Cena gwiazdkowa.
9407efdcc45651385b32da7eb482822c.jpg
Jeśli jest w tej cenie co poprzednik to biere 😉
 
A tak na poważnie, mam u siebie zalany 9200ll i niestety ale uważam , że w warunkach zimowych spalanie jest jeszcze większe . I już mówię dlaczego. Przez znaczna redukcję tarcia , silnik nagrzewa się o wiele wolniej , a niedogrzany silnik to wyższe spalanie 🤓
 
Back
Top