Michalos12
Użytkownik
- Samochód
- citroen C3 1.4hdi 68km,peuegot 301 1.6 bluehdi 99km
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Chodzi tu o najlepsze właściwości myjące i neutralizujące (redukcja TAN) po użyciu 9100 oraz dobre działanie 9400 w wolnossacych autach benzynowych jeżdżonych ekonomicznie. 9200v2 jest bezpieczne w autach LPG ale 9100 ma dla użytkowników LPG na ogół więcej zalet.Jeszcze jedno pytanie od laika.. Dlaczego w sklepie AR do silników z LPG nie poleca się AR 9200 v2( jest AR9400 i AR9100) ? Czy składniki AR9200 v2 wchodża w jakąś reakcje z lpg i moze to spowodowac problem...
Chyba nie tędy droga ...9200 najmocniej redukuje tarcie w ich ofercie, więc silnik rozgrzewa się dłużej
NanoC5 pojawiło się już w sprzedaży jako competition mix z AR9100 i w tej formie może być stosowane w oleju aut z LPG. Samo nanoC5 także nie ma przeciwskazań do takich aut i żadnych silników aut 4 suwowychChyba chodzi o 9200.. Czy nanoC5 będzie rekomendowane do lpg ? I oczywiście pytanie ( wiem że już dużo osób sie o to pytało ) kiedy będzie dostępne dla szarych obywateli i w jakiej orientacyjnej cenie..
Hej, no tyle to wiem, ale ja sie pytałem o miks AR100 z nanoC5, czy można zastosowac tak samo, jak ten miks racingowy (czyli 9100 z 9200v2)Mix 9100/9200v2 do skrzyni jak najbardziej i do dyfra bez LSD oczywiście.
Ten na 4L oleju silnikowego starcza na 2L przekładniowego