• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

AR9400

W puszce 9400 ma trochę bogatszy skład, może być ciemniejsze
 
Ok. Wlałem starą wersję 110ml do 3.5L oleju. Dodać jeszcze 50ml nowego? Olej będzie tylko do września w silniku ale jutro ruszam na południe.
 
Last edited:
Ok. Tylko kolor niekopatybilny. Zaskoczył mnie. Nawet 9100 który trafił do skrzynki nie jest tak ciemny.
 
9100 to kompletnie inna chemia, kolor nie ma znaczenia
 
Zakupiłem tydz temu.. Mam w metalowym pojemniku. A ty masz w plastiku... Jak wzrok nie myli mnie 😁 zakupione do 1.6 102km
 
W plastiku był poprzednik. Na foto jest i metalowe opakowanie od nowej wersji 😁
Poprzednik był brązowy klarowny, a nowy jest czarny, może nie jak smoła nie ma takiego połysku.

Czyli mam teraz mix 2/3 starego 1/3 nowego. Rano startuje do Chorwacji ok 1550km w jedną stronę na dwa etapy.
Zużycie 6.6L/100km do pobicia. Nie będę stosował dodatku do benzyny po za DR petrol na start.
 
Natomiast tu przy zastosowaniu AR9400 różnicę widać - nie widać. Na oko ucho nie bardzo. Spalanie niby ciut ciut ale starałem się jechać ekonomicznie i dziś dostałem pochwałę od żony , że "ładnie jadę" czyli równo jak tylko się da. Wg ograniczeń. Bez wypadów pod Vmax. A we fuelio wygląda to tak:

Screenshot_20210720-231118_Fuelio.jpg
 
O ile jestem zadowolony z AR9100 w skrzynce to z AR9400 w silniku - wcale. Nadal nie widać promocji niższego zużycia paliwa ani żadnych innych pozytywnych efektów.
Zużycie 6.6L/100km do pobicia. Nie będę stosował dodatku do benzyny po za DR petrol na start.

Jedynie jazda z DR Petrol w benzynie dała jakieś zauważalny efekt w postaci zużycia paliwa 6.1L/100 na odcinku 587km. Z całości trasy 3052km wyszła średnia 6.68L. Gdybym odliczył przejazdy lokalne 169km, powiedzmy górskie przy zużyciu 8.88L/100km to wyszłoby 6.55L.

Ten olej z AR9400 zostaje jeszcze do połowy września. Zobaczę czy coś wypromuje w jeździe koło komina.
 
Last edited:
Ja zalałem i Żonka stwierdziła że silnik gładziej pracuję. I to mi wystarcza. Akurat leje tanie oleje by dać dodatek. I mieć poczucie zajebistosci 😁 zresztą powoli zaczynam myśleć o nowym samochodzie dla niej.
 
Mi gładziej pracuje lewarek zmiany biegów 👍

Natomiast w silniku nie słyszę większej gładkości :rolleyes:

Moja żona na razie nic nie stwierdziła. Dam jej trochę czasu i zapytam.
 
Ja zalałem i Żonka stwierdziła że silnik gładziej pracuję. I to mi wystarcza. Akurat leje tanie oleje by dać dodatek. I mieć poczucie zajebistosci 😁 zresztą powoli zaczynam myśleć o nowym samochodzie dla niej.
To gratuluję żony, moja nawet kontrolek nie widzi jak jej się zapalą.....
Kiedyś 40 metrów od domu wjechała w taką dziurę, że opona pękła a felga nie nadawała się nawet do prostowania, normalnie dojechała pod dom....
 
AR9400 do Mazdy RX-8 z wanklem może być, czy coś tam nie zagra jednak, jakby się ten dodatek w oleju pojawił???
 
Do mojego Punto 1.1 8V FIRE '99 z przebiegiem 138k km zalałem zestaw olej VW OE 0W-30 LongLife III FE + AR9400 i zobaczymy jak się spisze ;)
 
Zalewał ktoś AR9400 do benzynki z LPG ? Dlaczego w sklepie AR do gaziku zalecany jest AR9400 a nie ma AR9200 v2 ?
 
Ja mam 9400 w wosnossaku, a nawet w dwóch. Jeśli masz zamiar zastosować jakiś AR to lepiej 9100.
 
Też mam wrażenie że jego działanie jest nie odczuwalne... Wlałem do suzuki Swift w ilości 140ml na 3 litry oleju i narazie bez zmian względem poprzedniego oleju bez dodatku ...
 
3000 km przejechane po zastosowaniu AR9400, zauważalnych różnic brak.
 
Ciekawe co wyszło by w analizie oleju z AR9400. Jeszcze takiej nie widziałem. Pobiorę próbkę, potem pomyślę czy wysyłać czy nie. Choć nie mam uwag do UOA z polaris to jednak poczekam co wyjdzie z lotos.
 
Back
Top