D
Deleted member 55335
Gość
@Rasil Ty szukasz analizy 2300 z labu takiej jak oleju w wątkach , ja natomiast piszę o super opisie po fizycznym zastosowaniu w silniku dziewicy z poborami i depozytami po przesadnych LL. Przykłady aut jednego właściciela ,lub silnika płukanego co wymianę pomijalne są .Mam 2300 ,były pobory i są nadal , były fale ilości poborów przy 2300 więcej ,mniej i czasem zero . Latałem 30 -50 km ,ale zauważyłem że coś się lepiej dzieje jak lata się 100km i tak teraz robię . Przeloty celowe lub wymuszone , nawet rodzaj drogi i jazda tam ma też jakiś wpływ . Inaczej jest na krajowych ,inne prędkości ,rozpędzanie ,zwalnianie ,zatrzymywanie ,wyprzedzanie . Co innego jest przy stałej wyższej prędkości na jakiejś S-ce . Jeśli masz pobory to przetestuj , jeśli poborów brak to wtedy bez znaczenia .