• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

ARCHOIL AR6900-D MAX - dodatek do oleju napędowego

Sfinansuję Ci hamownię, jak wynik - przebieg i krzywa momentu wyjdzie bez zmian to zwracasz siano i dajesz na dobrą whisky, zgoda?
Silnik na Mannolu nie reaguje tak żwawo na pedał gazu jak na Archoil'ku. Jedynie że to kwestia paliwa przejściowego.
 
Tunap kosztuje nie wiele mniej niż czyszczenie mechaniczne filtra. które na wiosnę mam zamiar zrobić.Chce zadbać teraz ,by zime spokojnie się przejechało.
 
Było lane :) .... Autko ok śmiga ale wqu... częste wypalanie dpf przy jeździe po miejscu.
 
Mam euro 6 dpf i wypalania są gdy jeżdżę po miejscu nawet od 130 do 250 ...Powiedzmy że szukam profilaktycznie. Nie sztuka samochód zapuścić .
 
Szukasz dziury w całym Profilaktycznie możesz lekko wciskać pedał gazu, to mniej sadzy będzie generować się i wydłużysz dystans pomiędzy wypalaniem.
 
Korekcje wtryskiwaczy stoją w miejscu, zawsze od 0 do -1mg.

Odczucia mam takie że Mannol lepiej ciągnie na niskich obrotach do 2000obr/min, natomiast Archoil miał lepszy dopalacz na wysokich powyżej 2000obr/min.
Może się nie da po prostu poprawić już nic i dlatego takie są korekcję jak widać choć ciekaw jestem czy na archoil 6900 zmieniły by się? Chyba że już go stosowałeś
 
Mając 75 koni nie szaleje z gazem. To samochód kupiony świadomie do ekonomicznej jazdy.Spalanie według kompa mam 4.4l realnie więcej o około 0.3-0,4l.. Po prostu jedyną rysą to częste wypalanie dpf. Tak na 170tyś chodzi naprawdę ok.
 
Ekonomicznie trzeba bylo brać cos z LPG a nie diesla z DPF.
 
Benzyny pod LPG osiągają chore ceny, biorąc diesla i nie montując LPG zaoszczedziłem co najmniej 10.000zl.

Za 10.000zl pojeżdżę 4 lata na ropie - to jest ekonomiczne.
 
Ekonomicznie trzeba bylo brać cos z LPG a nie diesla z DPF.
Kupiłem młode autko w dobrej kasie. Z rzeczy eksploatacyjnych zrobiłem tylko amortyzatory jak i wymieniłem tarcze/klocki [sam wymieniłem] . W ciągu pół roku zrobiłem ponad 12tyś . Dbając o samochód liczę że silnik,wtryski wytrzymają pod 300 tyś.[dla tego stosuję chemię do paliwa,dodatki do olejów] Dpf ogarnę i samochód kilka lat pośmiga u mnie. Mając euro6 zakazy wjazdów do miast nie będą mnie tyczyć :)
Kupując Żonce Golfa 6 z przebiegiem 150 tyś na początek o wiele więcej dołożyłem na pakiet startowy do benzyny niż teraz sobie do diesla.
 
Last edited:
Dziś tankowałem bolid. Znów średnia wyszła 4.8 realna. Jako że zima to wlałem 1.5 dawki AR6900d. Ciekawe jak po takiej dawce zachowa się bolid. Następna dawka będzie 0.5...ciekawe jak przy większej dawce będzie wyglądała częstotliwość wypalania dpf.
 
Ja ostatnio zauważyłem po kilku zbiornikach z ar DPF wypala się z większą temp. przy mniejszym obciążeniu, plus dla Ar😁
 
Panowie jak napełnić dozownik Ar 6900d max? Kręce butelką i ciągle ucieka z powrotem.
 
Back
Top