• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Archoil AR9200V2

Jakbym czytał opinie o magnetyzerach...
Może, ale spalanie spadło. Trasą jeżdze regularnie. Z drugiej strony chyba sie nie spodziewasz że spalanie spadnie ci.... 2litry?

Pamiętaj Archoil redukuje tylko tarcie i przedłuża zywotnosć elementów mechanicznych, to nie jest tunning silnika, czy nowa turbina.
Pierwszy raz jak wlewałem Archoila to nawet nie spodziewałem sie ze cokolwiek poczuję, więc jest to dla mnie pozytywne zaskoczenie.
 
Ja już pisałem kiedyś - na 9100 zaobserwowałem wolniejsze nagrzewanie się oleju oraz niższą temperaturę roboczą. W Ravenol VST. Przy Neste City Pro i Liqui Moly Toptec 4100 dodatkowo wyciszył hydro. Natomiast taki sam (a nawet lepszy) efekt uzyskałem zmieniając olej na Extreme Lubricants GTC ;-) ciśnienia w układzie olejowym bez zmian.
 
Na jakim oleju teraz jeździsz. Czyli dodatki dają coś?skoro sprawdzałeś itd.
 
Ja nie napisałem nigdzie, że nic nie dają :) tylko czasem ich użycie jest niepotrzebne. Jeśli jest wystarczająco dobry olej, który zdaje egzamin, utrzymuje niskie temperatury, hydraulika nie hałasuje itp - to nie czuje potrzeby nic dodawać.

Aktualnie taki zestaw już drugi raz w silniku.
 
9100 najwięcej dawał mi w olejach, które miałem wcześniej, Neste i Liqui Moly - oba, poprawne oleje hc ;-) natomiast 9100 wyraźnie poprawiał zachowanie na zimno i utrzymanie temperatur. Przy obecnym oleju wpływ był tylko i wyłącznie na wolniejsze nagrzewanie.
 
Wiec każdy olej który nie zawiera WS2 bedzie miał ten współczynnik obniżony, w efekcie wydłużajac żywtonośc silnika i podwyższajac jego sprawność
Powtórzę, nie twierdzę, żeby Archoil nie działał i nie zrobił tego, do czego jest stworzony. Zastanawiam się jedynie, czy korzyści z tego wydłużania silnikowi żywotności będą w ogóle w zasięgu obecnego użytkownika. Ba, czy będą do zauważenia zanim cały samochód skończy żywot. Auta robią setki tysięcy na marketowych hydrokrakach, a my mówimy o Signature Series z dodatkiem premium.
 
Najbardziej chciał bym zobaczyć taki dodatek w silnikach typu BMW serii M ;-) gdzie panewki po 80tys są do śmietnika a czasem i szybciej
 
Spalanie na pewno spadło. Cieżko powedzieć ile, bo nie mierzyłem
Czyli co? Chcesz powedzieć ze mi ktoś licznik przekręcił?
Chcę ci powiedzieć, że sam nie wiesz co piszesz.

lukaszewski napisał:
Najbardziej chciał bym zobaczyć taki dodatek w silnikach typu BMW serii M ;-) gdzie panewki po 80tys są do śmietnika a czasem i szybciej
Idealny silnik V10 na takie testy.
 
@feecle dokładnie, wkrętarka idzie wysoko na obrotach, jeździłem, wrażenia głównie słuchowe niesamowite.. V8 też by pokazało swoje ;-) ubolewam, że nikt nie zrobił do tej pory takiego testu.
 
@Tom256 słuchaj.. kolega @feecle bardzo dobrze Ci napisał. Piszesz o spadku spalania, ale już nie potrafisz określić o ile.. to takie trochę dane i rewelacje wzięte nie powiem skąd.
 
No przecież widze że mniej mi samochód spalił, te sama trasa, ta sama stacja beznynowa, ten sam styl jazdy, samochód trochę cieższy niz zwykle. Po przejechaniu trasy wskazówka wyzej niż zwykle.

Zapytał mnie o zdanie odpowedziałem, a potem cały czas jakieś pretensje. Nie zajmuje sie robieniem pomiarów spejanie dla niego czy kogokolwiek innego. Zuważyłem minimalne mniejsze spalanie odpisałem On neguje jakby sam przy tym był.
 
Last edited by a moderator:
Spalił mniej, ale nie potrafisz napisać o ile.. to bezsensu.. to tak jak porównania 'samochod się lepiej zbiera' wg mnie takie informacje można sobie podarować. Ze wskazówką też nie jest tak kolorowo, wiem u mnie jak ona działa, tak na prawdę mocno dostosowuje się do stylu jazdy, a wpływ ma na to pompa lpfp w baku, który jest dwukomorowy. Nie wiem jak jest u Ciebie, ale takimi wskazaniami bym się nie kierował.
 
Nie wlewałem Archoila po to żeby robić testy , bardziej podchodziłem do tego na zasadzie ochrony skrzyni biegów i lżejszej pracy, a juz na pewno nie spodziewałem się mniejszego spalnia. Zostałem zapytany o odczucia, odpwiedziałem. Oczywiscie spotkałem sie natychmiast z nieuzasadnioną krytyką, osoby która "wie lepiej" ile spaliłem co jest co najmniej śmieszne. Jeździłem ta trasą wiele razy, kazda porą roku i w każdych warunkach(poza silnymi mrozami), na tym samym paliwie i wiem ile spalam. Żeby osiągnąc normalnie taki wynik musiałbym jechać znacznie wolniej.
Co do tego co kto czuje zalezy od samochodu. Jak masz 2 tonową ciężką i dobrze wyciszoną limuzyne to niewiele odczujesz zmian w samochodzie. Jak masz lekki sportowy samochód, bez wygłuszeń te zmiany beda zawsze bardziej odczuwalne.
 
Last edited by a moderator:
Nikt cię nie krytykuje 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

Sam lałem zarówno 9100 oraz Ceratec i zmniejszonego spalania nie zauważyłem ;-) tak na prawdę jedno wyprzedzanie na odcinku 100km potrafi zniweczyć cały 'test' i próbę spalania.
 
Nikt cię nie krytykuje 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

Sam lałem zarówno 9100 oraz Ceratec i zmniejszonego spalania nie zauważyłem ;-) tak na prawdę jedno wyprzedzanie na odcinku 100km potrafi zniweczyć cały 'test' i próbę spalania.
Ceratec chwaliłeś,sam pisałeś że odczuwałeś różnicę. [jak widać skoro widziałeś różnicę to musiałeś dokonać pomiarów.] Pisałeś że wolisz Ceratec od ARxxx bo po prostu tańszy a robi to samo. Czyli co????Może opiszesz różnicę miedzy Ceratec a AR. Mierząc parametry musiałeś widzieć ,mieć namacalny dowód który szuwaks lepszy. I ty czasem nie stosowałeś AR9100??
Mam wrażenie że wam nie chodzi o produkt-y a to bardziej atak personalny. Ja zakupiłem polecany tu olej-dodatek. Jeśli nie zobaczę jakiejś różnicy to kupię inny olej-dodatek. Dla mnie na tym zabawa polega. To 200zł nie ma aż takiej wartości by toczyć wojny na forum. Zresztą przez takie wojny ludzie znikają. Żadnej sensownej wymiany zdań tylko "nie bo nie". Skoro środek jest sprzedawany w USA to myślę że jak byłby takim gxxx to dawno poszedł by z torbami producent.
 
Ale nikt nie atakuje człowieku... Nikt nie prowadzi żadnej wojny..

Tak, pisałem już, że stosowałem oba. U mnie dodatki wlatują głównie w celu poprawy parametrów aktualnego oleju, większą ochronę (często korzystam z mocy) ze względu na specyfikę pracy silnika (tylko miasto i krótkie odcinki) a kwestia spalania jest pomijalna. Generalnie między 9100 a Ceratec nie widziałem zbyt dużej różnicy - to głównie spowodowało zmianę, bo 9100 już trochę przelałem, z tego co pamiętam to ponad litr. I nikt nie napisał, że te dodatki to g.. jak to stwierdziłeś - co to za urojenie 🤦🏻‍♂️

Opisywałem już tu nieraz, nawet screeny wstawiałem z temperatur, ciśnień itp. troszkę więcej inwencji polecam, nie będę powtarzać enty raz tego samego.
 
Back
Top