• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Archoil AR9200V2

Witam szanowną grupę- mam pytanko stoję przed wyborem :Ceratec czy 9200v2? Cenowo bardzo podobnie ale który będzie lepszy?
 
To są dwa różne dodatki ceratec zostawia warstwę ochronną na powierzchni metalu i starcza na ok 50000 według producenta. Ar w większym stopniu ogranicza tarcie i stosuje się go co wymianę oleju
 
Nie ceramizuje , nie jest to taka powłoką jak w przypadku ceratec. Z resztą było już o tym na forum. Pokaż też mi gdzie jest napisane że działa przez 50000km. Najlepiej niech wypowie się też @wlyszkow
 
Kilka mocnych płukanek i tej ceramiki nie ma w silniku wiec i tak najlepiej stosować coś co wymienię oleju.
 
Dziękuje Wam za tak szybki odzew. Zatem co będzie lepsze? Bo wymiana oleju za 2 tyg i trzeba coś zalać:)
 
Według mnie ar9200
Jeździłem na Ceratec i żadnych plusów nie zauważylem
 
Dziękuje za odp. właśnie chyba bardziej się skłaniam ku ar9200 v2. Czy 9200v2 będzie lepszym wyborem od 9100?
 
Zależy jaki masz przebieg?
Ale ar9200 jest ciut lepszy od 9100
 
Czy 9200v2 będzie lepszym wyborem od 9100?
Ale ar9200 jest ciut lepszy od 9100
Dosłownie kilka postów wcześniej, @wlyszkow pisał uproszczony schemat doboru dodatku do oleju:
FullSAPS - 9200
Mid/LowSAPS - 9100
Przebiegi 100k+ - 9200 niezależnie od oleju
Kontynuacja po płukankach (czyszczenie silnika) - 9100
Przekładniowy/hydrauliczny - 9100
 
A najlepiej miks obu jako gotowiec i nie ma żadnych dylematów...
No chyba że ten drugi miks 9100 z nano C5:cool:
 
Last edited by a moderator:
A najlepiej miks obu jako gotowiec i nie ma żadnych dylematów...
Najlepiej to było, jak nie znałem tego forum :D. Zero dylematów, do samochodów Valvo, do motocykli Shell, dodatków żadnych nawet nie miałem na uwadze, a teraz? Dłużej się zastanawiam nad olejem, niż nad swoim życiem :p.
 
Kur... czę
Też tak mam:eek:
 
Last edited by a moderator:
i ja, i ja :p
 
Mówiąc krótko moje auta mają ze mną przeje 🤣
Aa nie wróć stosuje 6900 p max ale nwm jak mój wydech i kat będzie dalej go znosił, jeśli go wcześniej nie rozerwie 😄
 
Najlepiej to było, jak nie znałem tego forum :D. Zero dylematów, do samochodów Valvo, do motocykli Shell, dodatków żadnych nawet nie miałem na uwadze, a teraz? Dłużej się zastanawiam nad olejem, niż nad swoim życiem :p.
Bo wy wszyscy za bardzo kombinujecie. 5% więcej PAO, 2ppm więcej boru, ten nie ma tego, tamten ma to, ten szwedzki, ten ruski.

Popatrzcie na mój podpis. Olejów w bród, myślicie że myślałem długo nad wyborem? Właziłem na stronę jakiegoś sklepu, odznaczałem w filtrach co potrzebuję, posortuj wg ceny, wybierałem to co mi odpowiadało i czego jeszcze nie lałem albo marki której nie znałem. Tyle. Czasami dla zabawy pytałem tutaj co polecacie :D

Olej to nie panienka w burdelu żeby się zastanawiać czy dzisiaj ruda czy blond :p
 
Back
Top