Najlepiej wejdź sobie w jakąś ETKE i sprawdzaj po kolei nr części, chociaż grupa VAG robi często psikusy i ta sama część ma różne numery części dla Audi / VW / Skody albo jest aktualizowana kolejnym numerem. Z doświadczenia wiem że takie przekładki z reguły przynoszą więcej problemów bo wszystkiego się nie da przewidzieć a różnice mogą być niezauważalne a jednak znaczące.
Nie mam o tym pojęcia ale najlepiej byłby wymienić cały słupek, a nie sam blok. Czasem obejrzę jakiegoś jutuba i zwykle wychodzą jakieś kwiatki przy swapach gdy teoretycznie miał silnik pasować pług&play. A co dopiero przy zmianie samego bloku.
Kaczorek79 , kiedyś opisał że można wsadzić CZC , i to jest silnik z JEDNYM wariotorami, ja wrzuciłem CZE , ZMIENIŁEM wałki rozrzadu , turbinę. Po odpaleniu wyskakuje błąd czujnika zredukowanego ciśnienia oleju, i słychać sporadycznie grzechot wariatora.
Czy silnik z dwoma wariatorami może mieć inny układ rozprowadzania oleju.
Post automatically merged:
Jeden z kolegów @Kaczorek79 opisał że zamiast CMB/CXS można zastosować CZC silnik z jednym wariatorem , ale trzeba zmienić wałki rozrzadu po niebędzie pasowała pompa paliwa, ja wrzuciłem CZE gdzie oryginalnie miał dwa wariatory, zmieniłem wałki od CMB/CXS, I wyskakuje niskie ciśnienie oleju, wszystkie czujniki i nastawnikiem pozmieniane, czy silnik CZE 150KM dwa wariatory będzie miał innr rozgałęzienie oleju ??
Ja nic nie wstawiałem, ale są tacy, co wstawiali. Silniki cmb, cxs i czc mają ten sam słupek, tylko inne wałki. Natomiast chp, cpt, cze, czd mają inny dół, inny wał, inny stopień sprężania.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.