• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Bizol Allround 5W-40

Ten który był wysłany do analizy kupiłem tutaj: https://filtrytotu.pl/ z tym że w ich sklepie stacjonarnym, nie wysyłkowo. Mam 10 minut spacerkiem z biura które wynajmuje :)
 
Czy wiadomo cos jaki popiół?
 
1% to dolna wartosc, rownie dobrze moze byc 1.45%... Chyba że mówisz, że ma konkretnie 1,0%?

PS olej jest warty uwagi, jak sie go wciagnie 60 litrow w De, wychodzi 5eur za litr. W tej cenie tylko Meguin jest mi z PAłOwców znany, a jego jedyną wadą jest dla mnie popiół.
 
Dolna wartość dla full sapsa to 0,8, a karta Bizola podaje 1%
 
OK, super. Szczerze mówiąc, to mi teraz zaczęło coś kojarzyć z tym 1%, interesowałem się tym olejem dobry rok temu. I jestem w szoku, że Wy machnęliście jego analizę, a w .de cisza :) naprawdę szacunek!
 
Jestem właśnie na stronie Bizola. Allround 5w40 opisany jako Fully Synthetic ma w chwili obecnej dopisek "phase out"- z języka angielskiego: "wycofany". Pod spodem jest nowy Allround 5w40 który jest już niestety opisany jako HC-Synthetic. Także ten....
 
Bo PAO w cywilnym wykorzystaniu praktycznie nie ma zalet względem HC i GTL, a jest dużo droższy. Z HC albo GTL można albo obniżyć cenę i zyskać klientów, albo zwiększyć marżę. Albo jedno i drugie :)

PAO przydaje się w sporcie (chociaż GTL się tu też rozpycha), w olejach arktycznych chociaż tutaj też nie jest to aż takie oczywiste i innych niszowych zastosowaniach. W normalnym klimacie i normalnym użytkowaniu HC i GTL sprawdzą się bez problemu, nawet przy ostrej jeździe.
 
Swiadomy kierowca bedzie czerpac profity z PAO. Ogolnie te formulacje, jak juz zostalo powiedziane na forum sa dla entuzjastow w duzej mierze. Tutaj chodzi tylko i wylacznie o pieniadze, praktycznie wszystkie gotowe receptury przewiduja grupe III-cia, a te bez problemu przechodza wszelkie testy API, ACEA czy OEM.
 
Back
Top