- Marka samochodu
- BMW
- Budżet/ile litrów
- 500/7
- Styl jazdy
- Normalne użytkowanie
- Silnik
- M52TUB28
- Data produkcji
- 1998
- Filtr cząstek stałych (DPF/GPF)
- Nie
- Pobór oleju na 1000 km
- Nie wiem
- Jakiego oleju wymaga instrukcja
- Nie wiem
- Jaki olej masz obecnie
- Specol 0W-40 + Archoil 9200 v2
Cześć, samochód jest głównie używany jako daily, służy głównie do dojazdów do pracy 3 razy w tygodniu po ok. 15 km w jedną stronę.
Jest wyposażony w instalację LPG
Jeżdżę dynamicznie, ok. raz na miesiąc chcę jechać na track day na tor Łódź.
Na torze jeżdżę oczywiście na benzynie 98, a nie LPG
Przebieg ok. 310 tys. km., rocznie będzie ok. 6-10 tys. km
Od kilku lat jeżdżę na Specolu 0W-40 + Archoil 9200 v2, przed każdą wymianą oleju robię płukankę K2.
Olej zmieniam co rok lub 10 tys. km
Ogólnie jestem zadowolony z tego oleju, ale pomyślałem że do okazjonalnego upalania na torze przydałby się olej lepiej znoszący wysokie temperatury.
Jest wyposażony w instalację LPG
Jeżdżę dynamicznie, ok. raz na miesiąc chcę jechać na track day na tor Łódź.
Na torze jeżdżę oczywiście na benzynie 98, a nie LPG
Przebieg ok. 310 tys. km., rocznie będzie ok. 6-10 tys. km
Od kilku lat jeżdżę na Specolu 0W-40 + Archoil 9200 v2, przed każdą wymianą oleju robię płukankę K2.
Olej zmieniam co rok lub 10 tys. km
Ogólnie jestem zadowolony z tego oleju, ale pomyślałem że do okazjonalnego upalania na torze przydałby się olej lepiej znoszący wysokie temperatury.
Last edited: