Nie zareaguje.
Zrobisz płukanie, zmianę oleju i używasz w pełni bezpiecznie nowego dodatku.
Przerobiłem na Almerze GTI ceramizer w oleju solo, potem panther p52 grafen w oleju solo, potem XADO Maximum Stage 1 solo i potem w mieszańcu z Verylube Turbo i Stop Leak Engine, potem panther p52 zwykły + grafen i po czasie dodany koreański "grafenowy" gLay i potem AR9400, teraz poleci mieszaniec płukanki Oilsyn Cleaner LL + AR9400, potem mieszaniec AR9400 z miksem 9100+9200v2 albo to nowe nano C5, którego jeszcze nie ma, ale ponoć będzie - najważniejsze to między zmianami płukanka (najlepiej estrowa, ale "zwykła" może też być) i sensowny interwał zmiany smarowidła (8-10 kkm).
W Maździe RX-8 z wysokoobrotowym wanklem przerabiam aktualnie mieszańca Oilsyn Cleaner LL + AR9400 + miks AR9100-9200v2 i wszystko działa bez zarzutu, silnik się kręci (i to nieco chętniej, niż przed aplikacją tej - będącej wynikiem moich aberracji umysłowych i niepohamowanej ciekawości, czy i jak to zadziała - mieszaniny, a może to ja nogą ostrzej operuję na pedale gazu???) i - jak na razie - nic się nie psuje, nie dymi, nie stuka, nie rzęzi, nie strzela i ogólnie nie daje żadnych niepokojących objawów... po prostu działa i już...
W tych w/w przypadkach nic się nigdy nie pogryzło ze sobą - ergo najważniejsze jest oleum smarujące silnik, im lepsze... tym lepiej dla silnika, a dodatki mają jedynie i aż mu w tym w różnych aspektach pomóc, a przynajmniej nie przeszkadzać.