• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Co do oleju, ar9200 czy ceratec?

@Iron Przyjąłem, że chodzi Ci o Ceratec bo pamiętam dobrze jak obawiałeś się wlewania go własnie przez wpływ na olej + wspominasz właśnie o ilości 300ml, więc jestem pewien, że i o ten środek Ci chodziło. Jeśli nie - sorry, mój błąd.
 
@STREAM-HD wypowiesz się jak to z tym zwiększeniem poboru oleju po Ceratec-u czy to od niego?
 
To była jednorazowa akcja. Nie wiem czy to jakiś wyjątkowy zbieg okoliczności czy tak jak zachodziłem w głowę, nośnik środka czyli te 200ml "wypracował się" i dlatego obniżył się poziom oleju. Na dzień dzisiejszy auto nie ma wiekszego poboru oleju. Jest jak było - jedna dolewka na 10000km.
 
Czyli nie zmieniałeś oleju od czasu zalania Cerateca jest nadal w silniku.
 
Olej z Ceratekiem jest już dawno zużyty i wylany. Olej który go zastąpił też już ma niedaleko do zrzutu.
 
A przestało ci brać olej jeszcze jak był Ceratec w nim, czy po zmianie na nowy?
 
Co to znaczy - się nie sprawdził?

Coś się zesrało, czy po prostu brak zauważalnych efektów działania?
Znacznie dłużej zawory klepały na zimnym. Czasem jeden klepał kilka dobrych minut. Klepał okresowo, tzn klepanie, cisza, znowu klepanie i tak kilka cykli. Przygazówka pomagała na chwilę i znowu klepanie. Przed wlaniem szuwaksu zazwyczaj klepały kilka sekund, góra kilkanaście i był spokój.
Post automatically merged:

zamiast cerateca może dodam z 25% oleju Mazda Supra-X 0W20. Olej ten ma wyrąbany w kosmos indeks lepkości i taką tez dawkę Mo.
I co może taki mix dać?
 
@CICHY co do mitomana, polecam, będzie ceratec i 9200 🤣

Alarmuję @wlyszkow
 

Attachments

  • Screenshot_2023-02-14-06-37-33-408_com.facebook.lite.jpg
    Screenshot_2023-02-14-06-37-33-408_com.facebook.lite.jpg
    2 MB · Odwiedzin: 183
Taki mix może dać na forum
- kilka lajków
- temat do dyskusji

W analizie
- zmianę lepkości
- zmianę zawartości pierwiastków (ok 200ppm Mo)
- może jakiś "estrowy ślad"

W silniku
- ?
- ?
- i jeszcze raz ?
 
Możesz też dorwać suzukowego Ecstara. Tak samo w opór Mo. Lepkościowo ich 5W30 to jak 0W20 a 0W20 jak 0W16
 
co do mitomana, polecam, będzie ceratec i 9200 🤣
JPRDL - masakra
Jest tu na forum mój temat z efektami eksperymentu dot. zastosowania tego - w tym co wkleiłeś opisanego przez Pana Mitomana jako "starszy" - pakietu z "grafenem" (czyli z mielonymi ołówkami) w Almerce n15 GTI i wynikami po zalaniu tegoż do Sustiny 0w50, z której zrobił się "lekki" w40 (wrażenia z dupohamowni były nawet... początkowo zachęcające), niemniej w badaniu oleum z tym czymś wyszedł jeszcze wysooooki poziom wapnia i uwalenie w sumie wszystkich pierwotnych zalet Sustiny z tej wersji, a test 4-kulkowy dodatkowo pokazał... pogorszenie własnościo_O
Czekam z niecierpliwością na 1 marca o 12:08 - pośmiejemy się😎
 
Miał być test, a jest to:
czyli mieszanka narcyzmu, teorii spiskowych, "wizjonerstwa" ujętego celowo w cudzysłowie, nachalnego reklamowania tylko swojej "jedynie słusznej" onanotechnologii oraz zabawy a'la Pioter the tester...
i tylko samego testu tam... NIE MA ;)
 
Jak słyszę tą firmę z pod opola to od razu czerwone światło. Dawne czasy alfa 159, silnik jts i bajeczki o 230-240 koniach z silnika 2.2. Rozmowa z innymi tunerami i zimny kubeł na głowę że złote doloty z taśmy itd nie wiele pomogą.

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
 
Back
Top