• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Co zrobiles/as przy swoim aucie ?

  • Thread starter Deleted member 925788
  • Start date
Dziś dolałem wody destylowanej do mojego AGM. Uznałem że skoro już liczę się z wymiana to należy zacząć testy. I teraz napięcie pokazywał 11.3V po doładowaniu Noco wskoczyło na 11.8V a teraz po dolaniu wody i tylko chwilowym podładowaniu pokazuje napięcie 12.1V. Mówię o napięciu pokazywanym przez ładowarkę w kabinie. Później sprawdzę napięcie na akumulatorze.
 
Dzisiaj założyłem nowe wycieraczki Visee Hexa i niestety porażka . Zawsze miałem Boscha Twin a chciałem przyoszczędzić całe 27 pln . I du..a przy temp zewnętrznej +2 przeskakują jakby guma stwardniała. Stare mające za sobą dwie zimy Bosche nie miały i nie maja takich problemów .
 
Wyłącz ogrzewanie przedniej szyb przełącz na kabine powinno pomóc.
 
Klime mam ustawiona na auto . Nie będę pomagał produktowi o niskiej jakości. Wycieraczka ma działać a nie ja mam kombinować żeby łaskawie zbierała wodę z szyby . Nawet mocno używany Bosch potrafi
 
Last edited by a moderator:
Dziwne, ja mam Visee Aquatec i przeżyły zimę bez szwanku i ładnie pracowały w mrozy.
 
Nowa wycieraczka prawa. Zwykła (Valeo) po 12 zł po co przepłacać. :cool:

p.s. Przejechałem się na Bosch AeroTwin,, jakie to super... :mad:
 
Last edited:
Wczoraj i dziś polerowałem przednią oraz tylną szybę z delikatnych zmatowień/mikro rysek po wycieraczkach i wyszło super.
 
Już właśnie jestem po jeździe z małą i dużą ilością świateł i szkło jest gładkie bez hologramów soczewek itp.
Światła samochodów jadących z naprzeciwka są idealnie widziane.
Polerka była równomierna całej szyby nie punktowo, szyby miały tylko mikro ryski od wycieraczek widziane pod metahalogenem.
 
Last edited:
To jestem pod wrażeniem. Sądziłem że będzie cała "pomazana".
 
Już właśnie jestem po jeździe z małą i dużą ilością świateł i szkło jest gładkie bez hologramów soczewek itp.
Światła samochodów jadących z naprzeciwka są idealnie widziane.
Polerka była równomierna całej szyby nie punktowo, szyby miały tylko mikro ryski od wycieraczek widziane pod metahalogenem.
A czym to robiłeś? Tzn jaka poletka i jaki produkt?
 
Polerka rotacyjna Flex pad filcowy fi 80mm Flexipad oraz tlenek ceru + bardzo dużo cierpliwości.
 
w trakcie 3 miesięcznego bana :)

  • wymiana oleju skrzyni na Fuchs Titan Sintofluid + AR9100
  • wymiana oleju w silniku Ravenol VST + Ceratec
  • wymiana świec zapłonowych
  • czyszczenie filtra powietrza aFe Pro Dry S
  • montaż kolektorów wydechowych OEM z katami, sport customy wyleciały, drażnił mnie zapach spalin i to, że silnik ciągle szedł na bogato - 3 cylindry ubogo/3 bogato (załącznik) co powodowało rozjazd korekt długoterminowych i okazjonalne nie włączanie się trybu uwarstwionego
  • kasowanie adaptacji paliwowych, sond lambda, EGR, przepustnicy etc i ponowne przyuczenie
  • wymiana tulei pływających w tylnym zawieszeniu - co za przepaść prowadzenia na plus
  • sprawdzenie geometrii
Post automatically merged:

tak to wyglądało przy kolektorach sportowych... silnik dążył do równowagi, więc gdyby nie wymiana świec to nawet bym nie wiedział, że taka patologia dzieje się w silniku
 

Attachments

  • 1614477253595.jpg
    1614477253595.jpg
    5,5 MB · Odwiedzin: 175
Ile przebiegu mają świece.
 
Właśnie wymieniłem po 4,5k km Aral super tronic 0w40 + ar 9200v2 na eurol syntence FS 0w30 + ar9100.
Do tego wymiana poprzedzona płukanka oilem 45min z lekka jazda.
 
Ja bym nie wymienil oleju po ca. 4,5kkm bazujacego tylko i wylacznie na PAO ze stosunkowo duza iloscia AOs, wlasnie warto wykorzystac potencjal takiego oleju...
 
Może i tak ale ja dość często wymieniam olej co 5kkm po prostu eksperymentuję staram się obserwować jak zachowuje się silnik na różnych olejach.
 
Wlasnie stosujac olej na przestrzeni dluzszego czasu (najlepiej kilka interwalow) mozna dostrzec "ewentualnie" jakies zmiany, przy tak krotkich interwalach, stosunkowo proste, certyfikowane oleje dadza sobie rade. Mozna sie wspomoc analizami, obserwujac niektore parametry tzn. Ox itd.
 
Wymiana wycieraczek, Valeo juz niestety skreślam, tragedia :D . A te cichutkie i bardzo dobrze zbierają, kupione w Brico 😁
Sprawdzenie poziomu oleju (ile było wlane, tyle jest ) i ładowanie akumulatora ;)

I dolanie siuwaxu, coś się dziać musi, wydech w środku robi się szary, wcześniej była czarna sadza, bardziej kompletne spalanie, bądź toluen 😁
Praca silnika przyjemniejsza, tak jakbym wlał 98, a z wydechu dźwięk bardziej bassowy .
 

Attachments

  • received_153004633323939.jpeg
    received_153004633323939.jpeg
    180,5 KB · Odwiedzin: 172
  • IMG_20210228_141005.jpg
    IMG_20210228_141005.jpg
    3 MB · Odwiedzin: 160
  • IMG_20210228_120004.jpg
    IMG_20210228_120004.jpg
    2,9 MB · Odwiedzin: 155
  • IMG_20210228_213613.jpg
    IMG_20210228_213613.jpg
    2,7 MB · Odwiedzin: 152
  • IMG_20210228_141854.jpg
    IMG_20210228_141854.jpg
    2,8 MB · Odwiedzin: 156
  • IMG_20210228_165835.jpg
    IMG_20210228_165835.jpg
    3 MB · Odwiedzin: 168
Last edited by a moderator:
Back
Top