• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Co zrobiles/as przy swoim aucie ?

  • Thread starter Deleted member 925788
  • Start date
O dziwo te wycieraczki z brico są nawet dobre, sam ich używam i dają radę,i cena przystępna :D
 
No za 8 zł sztuka to jest sztos trzeba przyznać, chociaż nastawiałem sie na wymiane 5 minut po ich założeniu 😁
 
Uzupełnienie ubytku płynu chłodniczego 0.6L, w zbiorniku wyrównawczym.
 
( Piszę post z dn. 01/03/2021 )

Dzisiaj odkurzyłem paseratti i wyczyściłem plastiki APC (Koch) oraz nałożyłem dressing PB Natural Look. :cool:
 
Po wyjściu z pracy odmrażalem szybę o 2 w nocy
bcdd92a7107912f6bbf2ba8a6c0867c7.jpg


Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
Panowie ten temat chyba najbardziej pasuje. Co dziś zrobiłem? Przypadkowo w pośpiechu dodałem olej 5W30 do silnika pełnego 5W40. Dolałem może ze 150ml. Można spać spokojnie? :D

Wysłane z HTC U12+ [Tapatalka]
 
Chyba nie, ale na wszelki wypadek odpowiem że możesz spać spokojnie :D
 
Ja może nie dziś, ale wczoraj wieczorem zacząłem diagnozować Audi, bo przy prędkościach autostradowych + (oczywiście na niemieckiej autostradzie) nie przyspiesza jednostajnie. Po logach okazało się że zapłon i paliwo bez problemów i problemem jest sterowanie turbo, w weekend posprawdzam podciśnienia a jak tam będzie szczelnie to eNka będzie do wymiany, mam nadzieje że pomoże ;)
 
Co to ta enka?
 
Wyczyściłem i ustawiłem dysze spryskiwaczy ;) po pewnym czasie robią co chcą. Dłuższą chwilę to zajęło, bo w foce są dosyć daleko od szyby i było albo za nisko, albo "polewaczka" :D.
Co do wycieraczek to płaskie na zaczepie A - nakładane na bolec, mam aktualnie Negotti jako tani eksperyment i są ok. Nie przeskakują, ścierają bez zastrzeżeń.
 
No to ja się dzisiaj pochwalę co zrobiłem.
Wymiana oleju w 1.8t na eurol sl 5w40 oczywiście poprzedzona płukanką k2
Filtry oleju oraz powietrza z filtrona.
Stary zlany olej to 5w30 specol gold z nalotem 4kkm.
 
A ja kupiłem sobie odkurzacz piorący i wreszcie będę mógł porządnie zadbać też o wnętrze rydwanu.
Za godzinkę uderzam i nie mogę się doczekać aż wypucuję alcantarę i podłogę jak należy.

Zapas kosmetyków do lakieru też uzupełniony ale muszę poczekać z myciem karoserii bo mi rurę wywaliło na podwórku :D
 
Dzisiaj wymiana wycieraczek w Corsie, dolanie siuwaxu z Mannola do paliwa, wymiana filtra paliwa, dolewka płynu do chłodnicy i ładowanie akumulatora :D
 
Dzisiaj prace przy Skodzie.
Wymieniłem olej, filtr oleju, filtr powietrza.
Uzupełniłem płyn do spryskiwaczy i płyn chłodniczy.
 
Może nie dziś, a wczoraj wieczorem wyjąłem dolne wahacze z audi na zmianę tulejek gdyż po 20 latach, kołach 19 i dłuzszym epizodzie na gwincie wszystkie tulejki są zerwane. Z racji tego, że wahacze mam wyjęte, a sworznie mają też po 20 lat, myślę, aby uzupełnić im trochę smaru. Co myślicie aby im tam "podać" normlany ŁT43? Czy może lepiej coś innego?
 
Back
Top