W poprzedni weekend zmieniłem kilka rzeczy.
Olej: drugi już raz Meguin Superleichtlauf Driver 0W40, puszka AR9200v2, zmiana poprzedzona płukanką Oilem (szybka, na 25 minut), filtry akurat wziąłem OEM Renault, w zestawie był OEM Nissana olejowy.
Zmieniony napinacz i pasek wielorowkowy na OEM, musiałem dokupić klucz do napinacza, znalazłem tańszy zamiennik OEM klucza Renault za 93zł. Można kombinować z obciętym torxem T50, ale takiego nie miałem i nie byłem pewny czy finalnie da radę się to dobrze skręcić.
Wymieniony olej przekładniowy na ELF NFP, skrzynia TL4, ciemny wyleciał.
Na ten lub przyszły weekend tarcze przód, kupiłem zestaw Textar, najczęściej biorę ich produkty jeśli chodzi o hamulce. Do tego wymiana płynu hamulcowego, też wziąłem Textar - DOT4 LV, miałem brać 5.1 ale w końcu zdecydowałem zalać dedykowany do ESP, czyli z klasą 6.
Dalej zaplanowana kontrola klimy i wymiana płynu od wspomagania, tu przeplukam Totalem Fluide DA i wleję Ravenol E-PSF docelowo. Tego płynu jakoś Renault nie przewidziało do wymiany.
No i to będzie tyle z zestawu jaki jest w service planie