• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Co zrobiles/as przy swoim aucie ?

  • Thread starter Deleted member 925788
  • Start date
Dziś umyłem i nawoskowałem drugie auto, a tylnym na nogi czeka spręzyny nowe do wymiany.
 

Attachments

  • IMG_20220625_121534.jpg
    IMG_20220625_121534.jpg
    3 MB · Odwiedzin: 79
  • IMG_20220625_121617.jpg
    IMG_20220625_121617.jpg
    4,1 MB · Odwiedzin: 87
  • IMG_20220625_081507.jpg
    IMG_20220625_081507.jpg
    818,7 KB · Odwiedzin: 87
Ja wczoraj troszkę powalczyłem z traktorem TDI.
Oryginalnie jest tylko dosyć cienkie wygłuszenie.

Po zdjęciu oryginalnego jest łysa maska
20220624_160016.jpg

Położyłem alubutyl 2,5mm
20220624_190705.jpg
Potem pianka 19mm
20220624_205934.jpg

I na to siadło oryginalne wygłuszenie, że nic nie widać roboty, ale jest w tragicznym stanie. Jak podmieniałem maski to swoje oddałem razem z maską, a miałem w idealnym stanie... Te jest jakieś zdewastowanie i się rozsypuje. Mam jeszcze zapas miejsca pod nim, więc może dołożę jeszcze jakiś trzeci rodzaj materiału, który wyłapie jakieś inne częstotliwości
20220624_210945.jpg




Zaraz ide lepić kolejną barierę dla traktora, tym razem ta ściana za akumulatorem itp.
 
Last edited:
Kiedyś słyszałem że ta mata pod maską to nie od wygluszenia tylko od podtrzymywania temperatury silnika.
Jak chcesz ciszej w środku to ściana grodziowa wtedy silnika mniej będziesz słyszał w środku. Wyklejanie maski to moim zdaniem wygłaszanie aby na zew mniej było go słychać. Tylko pamiętaj to wciąga.. później drzwi, nadkola bagażnik dach.. ;)
 
Ta oryginalna mata od drugiej strony ma typowe wygłuszenie, więc napewno pełni też taką rolę.

U mnie podłoga, drzwi, część bagażnika już dawno zrobione. Podłogę tydzień czasu ugniatałem po dołożeniu mat i pianek.
Ostatnio mocno mnie korciło też sufit zrobić bo i tak zmieniałem, ale odpuściłem temat.

Brałem się ostatnio za plastikowe nadkola, ale tyle co się nawkoorwiałem, żeby potem takie pogrubione nadkole założyć to bania mała. Potem zrobiłem podejście z najcieńszą matą i pianką i też ni cholery nie mogę tego założyć. Nadkola w pasku muszę inaczej rozegrać, ale nie odpuszczam. Niedługo zwalam błotniki bo zmieniam na wersje bez kierunków to jakoś rozegrałem temat nadkoli w inny sposób.

Maska wiadomo nie da tego co ściana grodziowa, ale cichszy TDI nawet na zewnątrz to zawsze spory plus dla otoczenia. Robota była łatwa, więc czemu nie. Jak się zbierze wszystko do kupy to może będzie efekt słyszalny. Zobaczymy.

Teraz właśnie idę atakować gródź.
 
1,4 HDi dostal płukankę i Shell 5w30
ma FAP że lejesz mu 5w30? Wiem że to nie wątek o doborze oleju, ale muszę zwrócić uwagę gdy ludzie leją oleje 30 do HDi bezFAP, które powinny jeździć na 5w40.
 
@soszo ale mówisz serio czy jaja sobie robisz? W mojej opinii to po prostu bez sensu, wystarczy niedrogie 5w40 a3/b4, bo tak te silniki były projektowane i gdzies już komuś wysyłałem instrukcję od 406 w której nawet do 2.2 HDi FAP nie szedł 5w30.
 
Moja 307 też jeździła wcześniej na ECS 5w30 i jak widać źle jej nie było.
 
@poziom1989 sam sobie zrób płukankę. Teść dostał takie zalecenie z ASO i koniec dyskusji. W książce też jest zalecony ECS, gdzieś nawet wklejałem foto ale nie w swoim wątku więc nie znajdę. Berlingo z 2009r 1.6 92KM.
 
Wymiana Intercoolera w Audi A4 B8. :)

Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka
 
Tak, na 100% nic sie nie stanie. Przeciez silnik by sie obrazil :(
 
Cieszę się że przynajmniej humor wszystkim dopisuje, nawet tym francuskim silnikom które jeżdżą na wodzie zamiast oleju :p
 
@Kevin88 Swift ma samo napinacz
Co nie zmiemia faktu że pasek piszczy. Z opinii zaczerpniętych z forum suzuki problem piszczenia znika przy paskach Bando. Zobaczymy.
 
Dzięki naszym polskim drogom wymiana łączników stabilizatora tył :)
 

Attachments

  • 20220618_161230.jpg
    20220618_161230.jpg
    851,3 KB · Odwiedzin: 72
Back
Top