jqr
Użytkownik
- Samochód
- Tiguan II 2.0tsi, Elantra CN7 1.6, VFR800 RC46
Temat wyszedł przy rozmowie z moim ojcem (emerytowany mechanik) jak dolewałem dodatek Mannol9950 do paliwa - zainteresował się, dolał też do swoich dwóch samochodów (RAV4 2.0, Superb 1.8tsi).
Po tym stwierdził, że w dawce 1:1000 to można chyba dolać czegokolwiek, chyba ze estry z tego dodatku działają przy tak niskiej lepkości.
Konkluzja była taka, że mogę sobie wziąć od niego zapas oleju Orlen 2T i jak chcę to dolewać do paliwa 1:1000 (czyli 20x mniej niż do do dwusuwa),
Co o tym sądzicie - czy benzynowe układy paliwowe potrzebują dodatkowego smarowania i czy taki olej 2T w homeopatycznym stężeniu bardziej pomoże czy zaszkodzi?
Ja przypuszczam, że trochę posmaruje, coś rozpuści w baku, coś osadzi w wydechu - ale czy w zauważalny sposób ?
W czym potencjalnie mogę testować - 2.0tsi z GPF, 1.6mpi, 2.0 toyoty M20A, 1.8tsi bez GPF
O oleju 2T do diesla poczytałem, ale ON ma parę razy większą lepkość niż Pb
Temat do luźnej dyskusji.
Po tym stwierdził, że w dawce 1:1000 to można chyba dolać czegokolwiek, chyba ze estry z tego dodatku działają przy tak niskiej lepkości.
Konkluzja była taka, że mogę sobie wziąć od niego zapas oleju Orlen 2T i jak chcę to dolewać do paliwa 1:1000 (czyli 20x mniej niż do do dwusuwa),
Co o tym sądzicie - czy benzynowe układy paliwowe potrzebują dodatkowego smarowania i czy taki olej 2T w homeopatycznym stężeniu bardziej pomoże czy zaszkodzi?
Ja przypuszczam, że trochę posmaruje, coś rozpuści w baku, coś osadzi w wydechu - ale czy w zauważalny sposób ?
W czym potencjalnie mogę testować - 2.0tsi z GPF, 1.6mpi, 2.0 toyoty M20A, 1.8tsi bez GPF
O oleju 2T do diesla poczytałem, ale ON ma parę razy większą lepkość niż Pb
Temat do luźnej dyskusji.