• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Czym jeżdzisz na codzień :)

  • Thread starter Deleted member 7
  • Start date
Zielony34 napisał:
Silniki Fiatowskie są ciężkie do zabicia, Seicento prawie kiedyś miałem, i jeszcze nic straconego, bo myślę nad 900 + LPG na dojazdy do roboty w przyszłości. Znajomy ma 1.1, rozrząd bezkolizyjny, fajnie to idzie na taką masę. Cała rodzina Fire od 900 do 1400 jest fenomenalna. Wielki szacun dla Fiata mam.

Renówka z jakim silnikiem?


Renault 3.0V6 190 koni z LPG

A co do Fiata bierz 1.1 mocniejszy i pali mniej niż 900 :)
Miałem wcześniej CC 900 to trochę brakowało mu tych paru koni . Swoją drogą udało mi sie zamknąć licznik tym sejem, ale raz to zrobiłem i dalej sie boje :D
 
tak, też takie opinie słyszałem o 1.1, że potrafi spalić mniej od 900tki, ale ja bym polował za czymś max do 2000zł i jeśli nie przejdzie przeglądu z powodu awarii poważniejszej, niż 500zł, to idzie na złom i biorę następne + OC dla 900 minimalnie mniejsze, a i tak tym 90km\h bym nie przekraczał. To będzie auto w 100% użytkowe.

Czy nie masz przypadkiem w tym Renault dwóch kół zmiennych faz rozrządu, które dostępne są tylko w ASO? To nie jest jednostka konstrukcji PSA?
 
Zielony34 napisał:
tak, też takie opinie słyszałem o 1.1, że potrafi spalić mniej od 900tki, ale ja bym polował za czymś max do 2000zł i jeśli nie przejdzie przeglądu z powodu awarii poważniejszej, niż 500zł, to idzie na złom i biorę następne + OC dla 900 minimalnie mniejsze, a i tak tym 90km\h bym nie przekraczał. To będzie auto w 100% użytkowe.

Czy nie masz przypadkiem w tym Renault dwóch kół zmiennych faz rozrządu, które dostępne są tylko w ASO? To nie jest jednostka konstrukcji PSA?


Zmienne fazy rozrządu są od 2005 roku . Ten ich nie posiada :) Aczkolwiek starczy mi juz dodatkowych wydatków przy wymianie rozrządu, trzeba wyciągnąć motor :D
 
To może i ja pokażę swój samochód, hyundai I30 1gen, 1.4 benzyna 109KM. O samochód dbam jak mogę :p
b0dd2c810624ccb2.jpg
 
Miałem takiego I30 1.6 ale szybko sie go pozbyłem. Za dużo reczy w nim padało.
 
Mam go od trzech lat i wymieniłem akumulator, łączniki stabilizatora (komplet 4 szt) i tyle.
Sam dołożyłem regulacje oświetlenia zegarów (nie wiem czemu większość tego niema) i sterowanie radiem z kierownicy.
Przebieg 155tyś km i wszystko działa bez problemu :D
 
Miałem nowego 2008r. Sprzedałem po 8miu latach z przebiegiem około 140000km. Po 2 latach około 36.000kmtuleje wahaczy. Potem sie to znów powtórzyłoprzy przebiegu około 80.000km. Po 3 latach padła spreżarka klimy. 2 razy termostat.
 
Moja Asiunia ;)
 

Attachments

  • 20190223_1522391.jpg
    20190223_1522391.jpg
    2,5 MB · Odwiedzin: 1099
  • 20190223_152251.jpg
    20190223_152251.jpg
    3,9 MB · Odwiedzin: 1102
  • 20190223_152305.jpg
    20190223_152305.jpg
    3 MB · Odwiedzin: 1103
Ja ostatnio wożę tyłek Accordem 2.2 I-DTEC,miłe autko,ale nie wiedzieć czemu lubię stare Mercedesy,VW. :)

Dodano po 4 minutach 24 sekundach:
2
 

Attachments

  • IMG_20180818_190300 (2).jpg
    IMG_20180818_190300 (2).jpg
    3 MB · Odwiedzin: 1089
  • 1534686541504.jpg
    1534686541504.jpg
    33,8 KB · Odwiedzin: 1081
Adrianuss90 napisał:
Moja Asiunia ;)

Jak ogarnąłeś temat braku wskaźnika temperatury cieczy? Tutaj Opel pojechał po bandzie ostro... Kumpel jest zainteresowany Astrą, ale też nie dziwię mu się, że marudzi, bo nawet nie zauważy, że termostat nie pracuje prawidłowo.

Jaki silnik?
 
Zielony34 napisał:
Adrianuss90 napisał:
Moja Asiunia ;)

Jak ogarnąłeś temat braku wskaźnika temperatury cieczy? Tutaj Opel pojechał po bandzie ostro... Kumpel jest zainteresowany Astrą, ale też nie dziwię mu się, że marudzi, bo nawet nie zauważy, że termostat nie pracuje prawidłowo.

Jaki silnik?

Tak jak napisał Stark, ukryte menu i wskazanie coolant, silnik Z20LER 200KM
 
no ale co, to podczas jazdy wchodzisz w ustawienia w kompie, czy radiu? Przecież jak termostat padnie, to nawet nie zauważysz, tylko wywali Ci check na desce, jak już bedzie za późno, czytałem o tym kiedyś na forum Astry.
 
Jak zaczynam jazdę, to trzymam 5sec przycisk settings na radiu po usłyszeniu piknięcia, wchodzę przez bc na stronę na której wyświetla mi się temperatura silnika, w planach mam zamontowanie słupka ze wskaźnikami temp. wody, temp. oleju i wskaźnik doładowania, ale zobaczę jak będą finanse u mnie wyglądać
 
Trzymasz przycisk BC i masz ukryte menu, ja polecam modul LWPM i masz caly czas wyswietlane na wyswietlaczu w roznych miejscach + wskazanie dpf + inne bajery
 
Pawelus wole klikać przycisk BC, bo niestety na tym module i tak bym nie sprawdził temp. Oleju
 
K8IK24B.jpg


U mnie nic nadzwyczajnego, trzeci Civic (wcześniej 5 i 6gen), wcześniej Citroen, Astra G i H. Ogólnie jestem zadowolony, całkiem dobrze się prowadzi - pewnie za sprawą KYB AGX+Eibach Pro Kit, wymieniłem wszystkie gumy w zawieszeniu, grubszy stabilizator z przodu od Hondy Stream, z tyłu stab z CTR EP3. Z innych rzeczy większe hamulce z przodu (również z Hondy Stream, zaciski z FRV, zregenerowane wszystkie 4 sztuki).
Brakuje tylko silnika z Type R, bo bazę już zrobiłem dobrą :D Generalnie mechanicznie zrobiłem ogrom rzeczy, czyli w zasadzie to czego nie widać.
 
Wleciał setup letni, koło 18cali na oponce 225/40/18
 

Attachments

  • 57602641_2389340567783692_7342996081485021184_n.jpg
    57602641_2389340567783692_7342996081485021184_n.jpg
    101,8 KB · Odwiedzin: 873
  • 58595579_2389340521117030_7139668691855081472_n.jpg
    58595579_2389340521117030_7139668691855081472_n.jpg
    101,1 KB · Odwiedzin: 861
Adrianuss90 napisał:
Wleciał setup letni, koło 18cali na oponce 225/40/18

Sie dzieje się
 

Attachments

  • 61116971_878636165844135_7351939036618948608_n (1).jpg
    61116971_878636165844135_7351939036618948608_n (1).jpg
    95,8 KB · Odwiedzin: 774
Tylko nie Łysy
 
Back
Top