Ja osobiście znam ludzi, którzy w "szalonych latach 90tych" prawko robili w wojsku. Co byście nie chcieli, od A do C+E. Raz po poligonie jechał Starem, raz motorem z przyczepką, raz UAZem. Zdane.
@ozzy1979 Jakieś tam były manewry, to była poważna autoszkoła PKS.
W wojsku wcale tak łatwo nie było zrobić prawko w latach 90tych. Sporo osób miało tylko pozwolenie wojskowe na C+E ponieważ nie zdali egzaminu państwowego. Miałem możliwość zrobić prawko na autobus ale niestety na komercyjnym kursie. Jakoś nie zrobiłem, chyba nie było kasy.
Nissan Almera (n15) GTI z 1999 roku, silnik SR20DE (nominalnie 143 KM) - czerwona - oraz Mazda RX-8 Revolution z 2004 roku, silnik Wankla 1,3 (nominalnie 232 KM) - też czerwona ;-)
Ja tam prawko (B) robiłem w czasach licealnych i jako syn żołnierza zawodowego miałem tę możliwość, że w wakacje we wrocławskim Zmechu były wtedy robione dwa kursy na kierowców z egzaminem (najpierw wewnętrznym, potem już normalnym z cywilnym weryfikatorem) dla osobników, takich jak ja (byli tam w sumie kolesie z całej zachodniej i południowej Polski)... ale nie to jest istotą rzeczy... najważniejsze było to, na czym się to szkolenie, a później egzamin odbywał - otóż miałem tę niezaprzeczalnie osobliwą i jedyną w swoim rodzaju możliwość odbębnić cały kurs i ZDAĆ egzamin na takim zabytku, jak GAZ69 z niesynchronizowaną skrzynią z 3 biegami do przodu ("1" jak "normalne "2", "2" jak normalne "1", "3" jak normalne "4") i wstecznym oraz z odłączalnym mostem.... Generalnie jak ktoś opanował sztukę przełączania biegów bez zgrzytów, to był "MISZCZ NAD MISZCZE", a kluczem do sukcesu było umiejętne operowanie tzw. międzygazem z podwójnym naduszeniem sprzęgła podczas całej operacji... i tak przy każdym biegu - MASAKRA i REWELKA w jednym. Po czymś takim żadne auto nie było mnie już w stanie niczym zaskoczyć.
Nissan Almera (n15) GTI z 1999 roku, silnik SR20DE (nominalnie 143 KM) - czerwona - oraz Mazda RX-8 Revolution z 2004 roku, silnik Wankla 1,3 (nominalnie 232 KM) - też czerwona ;-)
Teraz już nie ma takiego. Jak się go nawoskowalo to był mniej więcej taki . A tutaj trochę pobawiłem się barwami w Ps
Znajdę po wiosłowaniu nie kręcone w ps to też wsrawie
Wysłane z mojego M2101K9G przy użyciu Tapatalka
Nissan Almera (n15) GTI z 1999 roku, silnik SR20DE (nominalnie 143 KM) - czerwona - oraz Mazda RX-8 Revolution z 2004 roku, silnik Wankla 1,3 (nominalnie 232 KM) - też czerwona ;-)
@xtremesystems lakier, jak w mojego brata pasku B5, też taka wściekła czerwień, fajnie to wygląda jak się jeszcze jakimś fajnym qd przejedzie.
O wcześniejsze zdjęcia pytałem, bo jako auto zastępcze dostałem kiedyś Leona FR 1.4TSI DSG, w takim genialnym wiśniowym kolorze, tak mi się spodobał, że tego samego dnia zrobiłem mu mycie i woskowanie, po dwóch tygodniach jazdy nim, miałem ból serca, żeby go oddać .
Nissan Almera (n15) GTI z 1999 roku, silnik SR20DE (nominalnie 143 KM) - czerwona - oraz Mazda RX-8 Revolution z 2004 roku, silnik Wankla 1,3 (nominalnie 232 KM) - też czerwona ;-)
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.