- Marka samochodu
- Mazda 3 BM
- Budżet/ile litrów
- 300PLN/5l
- Styl jazdy
- Silnik
- 2.0 Skyactiv 120 KM + AEM dry Filter
- Data produkcji
- 2013
- Filtr cząstek stałych (DPF/GPF)
- Nie
- Pobór oleju na 1000 km
- 0
- Jakiego oleju wymaga instrukcja
- 5w30 ACEA A3/A5 lub API SL/SM/SN
- Jaki olej masz obecnie
- Mobil 1 ESP formula 5w30
Witam wszystkich,
w mojej mazdzie jestem już po jednej wymianie olejowej po 10k km. Samochód kupiłem jako używany z przebiegiem 70k km ale sprawdzalem okres wcześniejszych interwałów olejowych i wynosił około 10k km lub jeden rok. Samochód jeździ na paliwie 98. Styl moje jazdy jest dość dynamiczny, nie jeżdżę z pewności EKO. W najbliższych planach będzie modyfikacja wydechu wraz z ECU, wiec auto będzie miało 190KM+ i kręcone będzie okazjonalnie pod czerwone pole. Chciałbym prosić o pomoc w zabezpieczeniu silnika dobrym olejem który także nie będzie stwarzał zbyt dużych oporów w rozwijaniu mocy silnikowi oraz poradzie co ile powinienem zmienić biorąc podniesie mój styl jazdy.
Obecnie mam zalany Mobil1 który ma w specyfikacji normę API SM;SN która pokrywa się z wymaganiami producenta ale ACEA ma już C2;C3 co się nie zgadza.
Także jestem otwarty na stosownaie dodatków do oleju typu LM Cera Tec lub Archoil ar9200v2.
w mojej mazdzie jestem już po jednej wymianie olejowej po 10k km. Samochód kupiłem jako używany z przebiegiem 70k km ale sprawdzalem okres wcześniejszych interwałów olejowych i wynosił około 10k km lub jeden rok. Samochód jeździ na paliwie 98. Styl moje jazdy jest dość dynamiczny, nie jeżdżę z pewności EKO. W najbliższych planach będzie modyfikacja wydechu wraz z ECU, wiec auto będzie miało 190KM+ i kręcone będzie okazjonalnie pod czerwone pole. Chciałbym prosić o pomoc w zabezpieczeniu silnika dobrym olejem który także nie będzie stwarzał zbyt dużych oporów w rozwijaniu mocy silnikowi oraz poradzie co ile powinienem zmienić biorąc podniesie mój styl jazdy.
Obecnie mam zalany Mobil1 który ma w specyfikacji normę API SM;SN która pokrywa się z wymaganiami producenta ale ACEA ma już C2;C3 co się nie zgadza.
Także jestem otwarty na stosownaie dodatków do oleju typu LM Cera Tec lub Archoil ar9200v2.