• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

DODATEK CZYSZCZACY UKLAD PALIWOWY WTRYSKIWACZE DO CIEZAROWKI

Plasteeer

Użytkownik
Samochód
MERCEDES W221 3.0 CDI V6 VOLVO XC90 3.2 PB/LPG
Witam
Mam takie pytanie czy macie jakies doświadczenie z jakimiś dodatkami czyszczącymi układ paliwowy w autach ciężarowych ?
Posiadam ciągniki siodłowe marki Renault euro 6 z 2016 roku i z racji tego że auta zaczeły więcej palic zastanawiam się na dodaniem takiego dodatku może pomoże a może nie . Może jest jakis handlowiec na forum skłonny zaoferowac konkretny produkt i dac na niego jakąs dobrą ofertę ? Mam 19 sztuk więc potrzebna większa ilosc .
Z tego co sam szukałem to na tą chwilę zastanawiam się na zakupem klee-flo nr 795 podobno 1 butelka starcza na około 300l ON.
Może ktoś ma jakieś sugestię to też mile widziane . Możemy z tego zrobic test mam stały podgląd na gps i parametry auta
 
Ja mam 5 szt solówek 26 ton (rozwozimy produkowany przez nas towar po Polsce,) od 3 lat zawsze na jesieni robię im kurację Amsoil Injector Cleaner. Jest w opakowaniach 1.89L. Czy coś to daje? Nie wiem, twardych danych nie mam.
 
Ja mam 5 szt solówek 26 ton (rozwozimy produkowany przez nas towar po Polsce,) od 3 lat zawsze na jesieni robię im kurację Amsoil Injector Cleaner. Jest w opakowaniach 1.89L. Czy coś to daje? Nie wiem, twardych danych nie mam.
to te kleen-flo wypada lepiej cenowo bo kosztuje +-22pln za butelke 400ml która niby jest na 300l paliwa pytanie jak skutecznosc
 
Witam
Mam takie pytanie czy macie jakies doświadczenie z jakimiś dodatkami czyszczącymi układ paliwowy w autach ciężarowych ?
Posiadam ciągniki siodłowe marki Renault euro 6 z 2016 roku i z racji tego że auta zaczeły więcej palic zastanawiam się na dodaniem takiego dodatku może pomoże a może nie . Może jest jakis handlowiec na forum skłonny zaoferowac konkretny produkt i dac na niego jakąs dobrą ofertę ? Mam 19 sztuk więc potrzebna większa ilosc .
Z tego co sam szukałem to na tą chwilę zastanawiam się na zakupem klee-flo nr 795 podobno 1 butelka starcza na około 300l ON.
Może ktoś ma jakieś sugestię to też mile widziane . Możemy z tego zrobic test mam stały podgląd na gps i parametry auta
Swego czasu dostarczałem części/chemię do flot ciężarówek dużych graczy na rynku i hurtowo brali właśnie ten kleen flo 795 oraz 994. Ten drugi, z tego co się orientuję występuje również w beczkach 200 L.
Forumowy @Pedros całkiem przychylnie się o nim wypowiadał, a i klienci byli bardzo zadowoleni. Stosunek cena-jakość bezkonkurencyjna raczej.
Z kilkuletniego doświadczenia: oba produkty można brać w ślepo.
 
Dodatki kleenflo działają. 99x Można śmiało jako całoroczne je stosować wypędza wodę z układu, zdecydowanie poprawia parametry spalania. A zimą działa jako depresator w zależności od dawki.

Bardzo dobre rezultaty daje to co @Jacek Cz stosuje czyli Amsoil Injector Cleaner.
Raz w roku warto dawkę czyszcząca wlać (bo można również stosować go jako dodatek całoroczny, chociaż wówczas rozejrzałbym się za All in One, jeśli cena ok to też warto wpisać na listę).

Warto rozważyć 2EHN plus smar jako opcja dodatkowa. (Albo sam 2EHN a smar z innego preparatu, który go zawiera np klieenflo „pomarańczowy” 96X)
Taki komplet daje najbardziej wymierny efekt.

Mniejsze spalanie, mniej cząstek stałych, lepszy moment obrotowy.
Post automatically merged:

zastanawiam się na zakupem klee-flo nr 795
On pierwotnie został zaprojektowany do ciężkiej floty (ciągniki siodłowe, maszyny budowlane).
Nawet sam producent przekonuje ze koszt zakupu szybko zwraca się z powodu mniejszego spalania.

Pomysł bdb.
 
Last edited:
Dodatki kleenflo działają. 99x Można śmiało jako całoroczne je stosować wypędza wodę z układu, zdecydowanie poprawia parametry spalania. A zimą działa jako depresator w zależności od dawki.

Bardzo dobre rezultaty daje to co @Jacek Cz stosuje czyli Amsoil Injector Cleaner.
Raz w roku warto dawkę czyszcząca wlać (bo można również stosować go jako dodatek całoroczny, chociaż wówczas rozejrzałbym się za All in One, jeśli cena ok to też warto wpisać na listę).

Warto rozważyć 2EHN plus smar jako opcja dodatkowa. (Albo sam 2EHN a smar z innego preparatu, który go zawiera np klieenflo „pomarańczowy” 96X)
Taki komplet daje najbardziej wymierny efekt.

Mniejsze spalanie, mniej cząstek stałych, lepszy moment obrotowy.
Post automatically merged:


On pierwotnie został zaprojektowany do ciężkiej floty (ciągniki siodłowe, maszyny budowlane).
Nawet sam producent przekonuje ze koszt zakupu szybko zwraca się z powodu mniejszego spalania.

Pomysł bdb.
Tylko wczoraj patrzałęm i na znanym portalu zostały ostatnie sztuki , Może gdzies u dystrybutora mógłbym zapytac?
Rozmyslam zrobic taki zabieg na 600l on wlac 3 butelki a jak to sie wypali to myslalem wlasnie dac kierowca tego 99x do smarowania
 
Tylko wczoraj patrzałęm i na znanym portalu zostały ostatnie sztuki , Może gdzies u dystrybutora mógłbym zapytac?
Nie wiem z jakiego rejonu kraju jesteś, ale są porozrzucane po PL znane hurtownie części do flot (pewnie nie można tu nazw wymieniać, więc poszukaj), na pewno handlowiec Ci ściągnie, zrobi dobrą cenę na większą ilość, a i pod dom/bazę przywiezie z pocałowaniem ręki.
 
Dodatki najdrożej wychodzą jeśli są rozkonfekcjowane dla detalistów.
„Beczka” dodatku to jest właściwy kierunek.
 
Jestem z Pomorskiego to ile taki dodatek kleen-flo 795 moze kosztowac w beczce ? Podejrzewam 60l to juz by bylo tego duzo
 
A jeszcze tak myślę może coś z archoila ? Może by się lepiej sprawdziło tylko te ceny duże ale może jak by zamówił większą ilość to by może by dali jakiś rabat ?
 
Z 2ehn to multissol od Petrol sc powinien też bardzo dobrze wychodzić. Minimalne opakowanie 30L :)
Oczywiście nie jest to typowy czyścik ale powinien być dobrym dopalaczem np. do Amsoil injector cleaner.
Z all-in-one kłopot jest podobny do poniższego.
1649450829736.png
 
Przy łącznej flocie rzędu mln km rocznie warto pogadać z producentem.
Doradzi kompleksowo.
 
Więc tak dziś do 2 aut został wlany 3x KLEEN flo 795 800ml kleen flo 994 na każde z aut do około 750l paliwa zobaczymy co z tego będzie jedno z tych aut ma średnie spalanie o 1.5l wyższe na 100km niż to drugie jadą teraz z takimi samymi ładunkami waga/trasa zobaczymy czy coś się zmieni i jak to będzie wyglądało na dłużej.
 
Pomiędzy dwoma nowymi busami 2.0 potrafi być różnica 1l, więc 1.5l w wadze ciężkiej to żadna różnica

Może ten pierwszy jeździ w cieniu aerodynamicznym tego drugiego?
 
Tu akurat jest 1.5l ale to nie są te auta co palą najwięcej ogólnie powiem tak mam te auta od nowości i wcześniej nigdy nie przekraczały na tych trasach 29l na 100km średnio spalały 25 27l teraz jest sporo aut co przekracza 30l . Chciało by się wymienić flotę na nową ale czas oczekiwania na nowe auta to teraz rok czasu więc czekamy a paliwo wiadomo jakie drogie więc w ramach testu chce sprawdzić czy cos wogole to zmieni i czy ma sens stosowanie takich środków .
 
Last edited by a moderator:
Paliwo zdrożało to palą więcej - nie bez powodu kierowcy mają diesla

Ustaw kaganiec na 80km/h będzie oszczędność...
 
Back
Top