• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do benzyny typu boostery

Bodex

Użytkownik
Samochód
Honda , HR-V 1,5 v-tec 130 ps
Sami zadieslowani tu na forum .
A ja mam bene teraz i co mi polecie, żeby ta kosiarka 1,5 lepiej odleciała .
Coś co poprawi spalanie i może doda mocy ? Czy wogule to możliwe ?
Tzn , nie jest tak źle, wolnossący ivtec rozpędza hrv w 10s do setki , wydając przy tym niewyobrażalne jęki : tak, 7200rom , tak lubię , katuje mnieeee .
No ale serio , jest coś sprawdzone ?

Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
Dodać mocy może nie doda, ale poprawić spalanie na pewno poprawi AR6900P-Max i Oilem Hybrogen. AR-a testuję właśnie w motocyklu, po poczytaniu sobie sporej ilości pozytywnych opinii, sam nie nastawiam się na cuda, w żadnym z dodatków na tak owe nie liczę, ale zobaczymy jak to będzie za te 2-3 zbiorniki.
Na hybrogenie jeździ chyba nawet sam @wlyszkow, także na pewno może więcej na ten temat się wypowiedzieć :).
 
Jest obszerny wątek na ten temat.
 
Shell V-Power 100 spróbuj. Oilem Hybrogen to może zależy od silnika, ja w swojej Kijance rezultatów nijakich nie zobaczyłem, nawet jest test na forum chociaż bardziej pod kątem spalania. Liqui Moly ma preparat ostro poprawiający paliwo, nie stosowałem ale ponoć działa cuda: Speed Tec Benzin. Ale jest tak drogi, że chyba VP100 lany regularnie wyjdzie taniej.

Teraz mam w baku Millers Eco Power, muszę założyć temat testowo-opisowy. Coś tam w charakterystyce pracy silnika zmienił, spalanie też poszło w dół z tego co zauważyłem, ale żeby jakieś cuda to nie powiem.

Ja sam ze wszystkich poprawiaczy najbardziej zadowolony byłem właśnie ze 100 oktanowego paliwa Shella ale koszt jest za duży jak na moje przebiegi.
 
Poniżej CarVlog rzucił podobny temat i to jest ważne pytanie czy te wynalazki nie zabiją GPFa czy też katalizatora. A póki co to dobry pomysł z VP100, ale to by trzeba było na hamowni... Może Jagodowy z Kivim da się namówić?
 
W nowszych autach sam się przestawi.
Komp powinien wychwycić różnicę w oktanach.
 
Wiecie co , wczoraj kupiłem siuwaksa Ravenola, a potem dopiero zobaczyłem LM i ma prawiej 500 dobrych opinii na Amazon DE , też opinie od cyklistów.
Cena cuś koło 7-8 €, wysyłka gratis bo mam Prime.
Pisze o tym Ravenol że poczyści trochę zawory i takie tam , podniesie o 3 oczka , chyba octany , bo nie moc przecież.

@jerseyAdmin , Shell VP100 tu tankowałem , całkiem inaczej jedzie to na sto, ale cena ! 1,8€ .
AR 6900 P skończył mi się , a w kraju będę w połowie lipca jak się nic nie zmieni w pracy.

Nie wiem czy tu znajdę Oilem, może u kolegi Berlin.
b0046cb76657ce744386b3e61995bc5d.jpg
0ec1fd11546bc356ccd371d7a155b56b.jpg


Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
To ja zapytam o AR 6900 P-MaX.
Po zakupie Yariski zastanawiam się właśnie nad zalaniem do baku lub początkowo przejść na VPower 95 z shelea .Tylko czy ma sens i rację bytu biorąc pod uwagę iż auto przez 250 tys jeździło na 95 z Orlenu .A jakie zaskoczenie dla Mnie że tu nie wymienia się filtra paliwa bo jest tylko w baku .Silnik to 1.0 VVT (mała kosiarka)
 
W suzuki swift też filtr paliwa "niewymienialny". Ja leje już trzeci bak AR 6900 P MAX i jak za poprzednie kilka tysięcy km miałem średnie około 6,1-6-3 tak teraz 3 baki temu wyzerowalem kompa km i spalania - średnia już 5,7. Wiem że to cały ch...😉 ale warunki do testu książkowe, kobieta jeździ zawsze przepisowo, ciągle ta sama trasa 19 km do pracy i 19 z pracy, Czasem po drodze zakupy. Dodatkowo minęła czkawką, lekkie szarpniecie podczas przyspieszania przy zimnym silniku. Innych różnic nie widzę - mam nadzieję że coś tam czyści, coś tam może chroni. Stosując AR 6900 tankuje praktycznie non stop na Intermarche więc cenowo wychodzi i tak bardzo korzystnie.
 
Last edited by a moderator:
To ja zapytam o AR 6900 P-MaX.
Po zakupie Yariski zastanawiam się właśnie nad zalaniem do baku lub początkowo przejść na VPower 95 z shelea .Tylko czy ma sens i rację bytu biorąc pod uwagę iż auto przez 250 tys jeździło na 95 z Orlenu .A jakie zaskoczenie dla Mnie że tu nie wymienia się filtra paliwa bo jest tylko w baku .Silnik to 1.0 VVT (mała kosiarka)
U mnie najlepiej ciągnie na Bp 98 Ultimate i najmniej spala, Jednak stosując AR 6900P możesz tankować 95 .
To że jeździła na Orlenie a zmienisz to yariska nie będzie wiedzieć .
Wypróbuj Statoil , chwalą.


Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
@Bodex Dla ujednolicenia - To czy statoil, orlen, shell są to koncerny, a że stacje paliw są franczyzą to możesz spotkać różne paliwa na każdej z nich (stan zbiorników - rdza, woda itd). Wszystkie stacje w Polsce mają paliwa z orlenu + dodatki uszlachetniające które wymaga każdy z poszczególnych koncernów
 
@friko82 No to się mylisz, piękniejsza połówka pracuje w trade shell i wiem co mówię ;)
 
A ja słyszałem ,że Shell przy granicy z Niemcami ta V-power ma z Niemiec

Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
Last edited by a moderator:
VP100 jest z Niemiec, bo polskie rafinerie chyba nie oferują odpowiednich dodatków. W każdym razie jeszcze parę lat temu tak było. VP95 zawsze był polski.

Co do reszty paliw to mają je z najbliższej bazy paliwowej. A baza ma z najbliższej rafinerii. W Trójmieście wszystkie stacje, z Orlenem włącznie, mają paliwo Lotosu, rzecz jasna ze swoimi dodatkami. W pobliżu Płocka wszyscy łącznie z Lotosem mają Orlenowskie. Paliwo "czyste" (diesel/benzyna) są praktycznie identyczne bez względu na rafinerię.
 
Znaczy bzdur nie piszę ....
Tankowałem VP-100 za 1,65€/L , jedzie Toto , wolnossący i czuć już z dołu że mocniejszy .

Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
Moim zdaniem lanie VP100 do cywilnych aut które jeżdżą na 95 może poprawić jedynie samopoczucie i wydrenować portfel. To jest benzyna do sportowych aut które są w stanie wykorzystać potencjał tego paliwa. W zwykłym aucie moc może wręcz spaść w porównaniu z 95.
 
Moje Nubaru 1.6 miało zupełnie inne zdanie na ten temat. Jazda bardzo miła i dodatkowe punkty respektu za drogie paliwo 😆
 
Back
Top