Do jednego auta wleci kleen-flo czarny do benzyny a do drugiego właśnie ten mannol.
Nie będę robił tak jak dziadek, czyli flaszkę denaturatu przed zimą.
Liczę, że te środki zrobią to lepiej.
A ja ostatnio kupiłem Wynns 22810, 250 ml za 28 zł, stosowany w proporcji 1:1000, czyli wystarczy na 250 l paliwa. Za kilka dni zaczynam stosować, bo jeszcze ponad pół baku w aucie. Najdłużej stosowałem AR 6900pmax, poszło też pół litra Millers Power Petrol Ecomax. @wlyszkow rzucisz okiem na skład? Po AR 6400 i następnie 6900 wyraźnie spadło zużycie paliwa, namacalnie potwierdzone podczas pracy na biegu jałowym i zużyciu L/h.
Basf ma jeden dodatek do paliwa ale jako komponent niekonfekcjonowany Keropur 3458, który zawiera tez tą pochodną aminową. A jest drogi i według Basfa oczywiście skuteczny i mocno czyści.
Zgadza się, coraz nowocześniejsze formuły są dostępne powszechnie, do tego stopnia, ze preparaty oparte o PEA polecane są serwisowo co interwał przeglądowy (np. Toyota, nawet do silników diesla).
Same PEA tez ewoluują (R&D nie śpi , siła rodników jest potężna).
Jakby ktoś chciał usunąć wodę z benzyny to mieszając IPA i ksylen 8,5:1,5 będzie miał Kleen Flo Gasoline Antifreeze Ciekaw jestem co i czy w ogóle tam jeszcze dodają.
Za to stary poczciwy STP ma kartę sds długą jak ręka, jakiś spec od chemii dodatkowej żuci okiem bo w sumie coś by się przydało zalać, AR6200 wilgoci zdaje się nie ciągnie, a ja przy tych cenach benzyny co są do do zera bak wyjeżdżam
Karta wszystkiego nie musi pokazywać.
A czasami pokazuje literalnie za dużo, bo domieszki pochodzące z niskiej klasy surowca (np. Klasa czystości m techniczny albo czysty)
Ja leje 1ml/1l paliwa i wg. wrażeń organoleptycznych jest to porcja od której zaczyna być słyszalna/widoczna różnica w pracy silnika (w tym płynniejsze rozwijanie obrotów).
Czyli generalnie, chcąc w motocyklu pogonić wodę z paliwa np. po zimowym postoju. Tak samo jak w przypadku ropy, wystarczy, że do baku doleję izopropanol w stosunku 1:1000, żeby stworzyć zawiesinę paliwa z wodą? Dodam, że w obydwu przypadkach, w zbiornikach z paliwem ląduje AR6900P/D .
A czego się spodziewasz? Na pewno nie czyści zaburdzonych wtryskiwaczy, to mogę powiedzieć na 100%. A już napewno nie takich które potrzebują mechanicznego czyszczenia - wiem bo sprawdziłem organoleptycznie w Alfie 166. Czy robi cokolwiek innego w układzie to ciężko powiedzieć. Uważam, że podstawowe syfki nagromadzone przez te 15000 km usunie i może trochę pomoże z nagarem na zaworach dolotowych. Sam co jakiś czas zalewam jak nie mam pomysłu na jakiś eksperyment z dodatkami
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.