Jako ciekawostka, dzisiaj jadąc na stację paliw wlałem do baku na 3 litry benzyny 50 ml ar6900pmax, czyli zamiast 1:1000 było 1:60. Kompletnie nic dziwnego się nie działo, przejechałem tak ze 2 km, z czego połowę w korku. Jedna rzecz tylko przykuła uwagę, spalanie na postoju wzrosło z 0,45 L/h do 0,6 L/h. Po zatankowaniu benzyny do pełna wróciło na 0,45.
Jest sens stosować AR6400P-Max w momencie kiedy regularnie od 1,5 roku stosuje AR6900P-Max do każdego tankowania czy nawet nie jest wskazane ? (na samym początku zastosowałem 6400p-max).
@czoix ostatnio myślałem dokładnie o tym samym, też na początku zastosowałem 6400, a potem do każdego tankowania daje 6900, doszedłem do wniosku że jednak nie ma sensu stosować znowu 6400, chyba że chcesz sprawdzić ten nowy Oilsyn Petrol, który jest następca 6400. Ja obecnie czekam na Oilsyn petrol dna do codziennego stosowania, który będzie następca 6900.
Jako ciekawostka, dzisiaj jadąc na stację paliw wlałem do baku na 3 litry benzyny 50 ml ar6900pmax, czyli zamiast 1:1000 było 1:60. Kompletnie nic dziwnego się nie działo, przejechałem tak ze 2 km, z czego połowę w korku. Jedna rzecz tylko przykuła uwagę, spalanie na postoju wzrosło z 0,45 L/h do 0,6 L/h. Po zatankowaniu benzyny do pełna wróciło na 0,45.
Też przegiąłem srogo jakiś czas temu z Oilsyn do diesla i spalanie wzrosło. Raczej zawsze z optymalną dawką mieścimy się w 6,7-6.9. Jak nie używam bo akurat się skończyło to jest to 7.1-7.3. Robimy w kółko te same kilometry i to sporo, przez miasto.
W opisie AR6400 masz żeby w wypadku regularnego stosowania AR6900 zastosować go tylko raz, na "start". Ja bym tylko raz w roku wlewał coś co zwiąże wodę w baku, niezależnie od 6900/6400. STP chyba robi coś takiego więc tego rodzaju dodatek byłby najtaniej, ewentualnie czysta IPA jak @Pedros pisał.
@czoix, miałem podobny dylemat i konsultowałem się z @wlyszkow. Od ok 13,5 tyś km do każdego tankowania stosuję AR-6900P-max, ale że od jakiegoś czasu jeżdżę spokojniej, @wlyszkow zasugerował zaplanować kurację z użyciem Pertol Dr.
Zmieszałem te dwa mannole 1:1 i przelałem do butelki po AR6200, mam zamiar lać to do Dacii w proporcji 1:1000, a więc buteleczka po ar starczy na 100 l paliwa.
Zastanawiam się czy dało by radę przelać to po ar 6900, butelka 500ml byłaby wygodniejsza.
Nissan Almera (n15) GTI z 1999 roku, silnik SR20DE (nominalnie 143 KM) - czerwona - oraz Mazda RX-8 Revolution z 2004 roku, silnik Wankla 1,3 (nominalnie 232 KM) - też czerwona ;-)
@Raven ja osobiście nie znalazłem, ani z opisów, ani wykresów.. to taki 6900-p na rynek UK z uwzględnieniem wyższej ceny tak to przynajmniej wygląda, dodatkowo przy 6900-p jest jeszcze zapis o oktanowosci paliwa, że zmniejsza potrzebę stosowania 98, przy DNA tego nie ma, niemniej jednak zakupiłem i jeden i drugi (PEAtech) bo lubię na własnej skórze sprawdzić zanim się do czegoś zrażę.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.