• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do ON - podnoszenie jakości paliwa

Z moich dawnych doświadczeń także lepiej działał , ze zwykłym ON , @wlyszkow w większości przypadków takie stosowanie właśnie zalecał.
 
Również z doświadczenia uważam, że wszelkiego rodzaju dodatki lepiej sprawują się w podstawowych paliwach. Co ma jak najbardziej sens, bo i ich formulacje tworzone i testowane są pod czyste paliwa, nikt Ci nie da gwarancji, jak dany dodatek zareaguje z dodatkami stosowanymi przez stacje w paliwach premium.
 
Z moich doświadczeń lepiej działa ze zwykłym ON.

Wysłane z mojego CPH2581 przy użyciu Tapatalka
Z moich dawnych doświadczeń także lepiej działał , ze zwykłym ON , @wlyszkow w większości przypadków takie stosowanie właśnie zalecał.
To tylko potwierdza, że paliwa premium mają wyższa liczbę cetanową, której nie można zwiększać w nieskończoność. Zbyt duże podniesienie tego parametru pogarsza osiągi.
 
Nie wiek czy to tylko kwestia liczby cetanowej ale u mnie też dodatki lepiej sprawdzają się ze zwykłym paliwem. Ja aktualnie dolewam Race Dna w dawce 1ml/l
 
znaleźli amerykański test dodatków i ich wpływu na smarność oleju napędowego. Czy ktoś wie, gdzie mogę zamówić Opti-Lube XPD w Europie?
 

Attachments

  • IMG_1041.png
    IMG_1041.png
    649,8 KB · Odwiedzin: 125
Nie da się, on chyba nie spełnia jakichś unijnych wymogów i nigdy nie był u nas dostępny. Tylko przez amazon albo e-bay ale to i tak bardzo trudne. Skórka niewarta wyprawki.
 
Btw. Stanadyne Performance Formula ;)
Opti-Lube XPD prawie jak Lubriksol 1:500 - w kwestii smarowania 😄
Z przymrużeniem oka na normę
 
Last edited:
Nie ma w żadnym z nich nafty tylko odrobina solwentu aromatycznego, potrzebnego do rozpuszczenia i rozmieszania katalizatora spalania to kilka % składu zaledwie.
 
Power zawiera pakiet detergentów i stabilizatorów oraz składnik do osuszania układu paliwowego z wilgoci. Reszta taka sama jak Race.
 
Minimalnie więcej dodatku cetanowego jest w Race DNA bo zastępuje składniki które są w Power DNA a katalizatorów spalania jest tyle samo w obu bo więcej się nie da
 
@przemkowal po ile aktualnie Multissol i Lubriksol w AC?
 
Back
Top