Dodatki do ON - podnoszenie jakości paliwa

luckyboy

Zbanowany
Lokalizacja
Toruń
Samochód
1.6 HDi 92 FAP DV6DTED
Ja miałem takie przekłamania na samym Archoilu.
 

luckyboy

Zbanowany
Lokalizacja
Toruń
Samochód
1.6 HDi 92 FAP DV6DTED
Spalanie jest liczone z czasów otwarcia wtryskiwaczy czyli na mieszance muszą być krócej otwarte.
 

gopiter

Użytkownik
Samochód
Renault Espace IV 2.0 dCi
Skoro wtryskiwacze są krócej otwarte to mniej paliwa jest wtryskiwane, więc teoretycznie zużycie też powninno być mniejsze. Dobrze rozumiem?
 

luckyboy

Zbanowany
Lokalizacja
Toruń
Samochód
1.6 HDi 92 FAP DV6DTED
Skoro wtryskiwacze są krócej otwarte to mniej paliwa jest wtryskiwane, więc teoretycznie zużycie też powninno być mniejsze. Dobrze rozumiem?
Kwestia czasu i ciśnienia paliwa
 

bobwoj

Użytkownik
Samochód
BMW E84 18xD, BMW F25 2.0xD
Jaki depresator jest najlepszy do diesla? Której firmy polecacie, której odradzacie? Czy w ogóle są różnice, czy to ta sama substancja w różnych butelkach od różnych producentów?
 

tkm

Użytkownik
Samochód
Citroen C5 mk1 2.0 HDI 109
U mnie zmniejszyły się korekty (sprawdzone przed ar i po następnym tankowaniu już po wypaleniu baku z ar), auto trochę lepiej reagowało na gaz ale to pewnie wynikało z cetane boostera, efekt na chwilę.

Idąc za ciosem, od tamtego czasu przy każdym tankowaniu stosuję 6900d-max. Pierwsze kilka baków poszło w dawce 1:500, potem zgodnie z instrukcją 1:1000. Najbardziej interesuje mnie smarowanie układu i utrzymanie czystości, potem bardziej miękka praca a ew. mniejsze zużycie paliwa stawiam na końcu bo przy mojej eksploatacji ciężko wyłapać różnicę.
 

Robert1

Użytkownik
Samochód
Honda Accord Tourer Kombi VII 2.2i-CDTI fabrycznie bez DPF
Jaki depresator jest najlepszy do diesla? Której firmy polecacie, której odradzacie? Czy w ogóle są różnice, czy to ta sama substancja w różnych butelkach od różnych producentów?

K2 DFA-39 polecam

 

luckyboy

Zbanowany
Lokalizacja
Toruń
Samochód
1.6 HDi 92 FAP DV6DTED
Diesel nie zamarzł..
 
Last edited by a moderator:

Cbr4ever

Użytkownik
Lokalizacja
Przeworsk
Samochód
Peugeot 307 2.0 hdi
U mnie zmniejszyły się korekty (sprawdzone przed ar i po następnym tankowaniu już po wypaleniu baku z ar), auto trochę lepiej reagowało na gaz ale to pewnie wynikało z cetane boostera, efekt na chwilę.

Idąc za ciosem, od tamtego czasu przy każdym tankowaniu stosuję 6900d-max. Pierwsze kilka baków poszło w dawce 1:500, potem zgodnie z instrukcją 1:1000. Najbardziej interesuje mnie smarowanie układu i utrzymanie czystości, potem bardziej miękka praca a ew. mniejsze zużycie paliwa stawiam na końcu bo przy mojej eksploatacji ciężko wyłapać różnicę.
A o ile się zmniejszyły?
 

tkm

Użytkownik
Samochód
Citroen C5 mk1 2.0 HDI 109
A o ile się zmniejszyły?

-0.7 na -0.3 na 3 i chyba z -0.3 na -0.1 na 1. Pozostałych w ogóle nie pamiętam. Miałem screenshoty z lexii ale niestety wywaliłem :/
 

Cbr4ever

Użytkownik
Lokalizacja
Przeworsk
Samochód
Peugeot 307 2.0 hdi
To nawet nawet 😉a przed tym pracował głośniej? Przed dolaniem wymieniles filtr paliwa?
 
Last edited by a moderator:

tkm

Użytkownik
Samochód
Citroen C5 mk1 2.0 HDI 109
Nie wiem co by było gdybym przepalił jeszcze jeden bak, zwykły on wlałem już na rezerwie ale jakieś resztki 6400 pewnie jeszcze tam pływały.

Co do kultury pracy, Plpo samym ar6400 może delikatnie bardziej miękko pracował ale największą różnicę zobaczyłem po stosowaniu 6900d-max, zabrakło mi go a jechałem na wakacje więc cały czas szedł zwykły ON, wtedy było słychać bardziej twardą pracę. W drodze powrotnej wlałem v-power d i było lepiej ale pełny powrót do "miękkiej" pracy był po ponownym dolewaniu 6900.
 

Cbr4ever

Użytkownik
Lokalizacja
Przeworsk
Samochód
Peugeot 307 2.0 hdi
Jednak ar6900d najwidoczniej dobrze smaruje i to też wpływa na ten dźwięk 😉
 
Top