• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do ON - podnoszenie jakości paliwa

No lipa bo u Mnie nie ma w ogóle Moya wiec zostają czwartki z shellem i vpowerem
 
Chyba ze masz mzk lub pks który sprzedaje paliwo,na 90% mają b0
 
No lipa bo u Mnie nie ma w ogóle Moya wiec zostają czwartki z shellem i vpowerem
Lub bp ultimate również czwartki
Albo Amic PRO w środy i soboty

Wysłane z mojego Mi11 przy użyciu Tapatalka
 
ON Power typu B0 w przypadku Moya: czy są znaczące różnice na korzyść w smarności, czystości, i innych parametrach względem klasycznego ON przykładowo również z Moya ? Może pytanie trywialne, ale zasadniczo jakie są różnice ON bez biokomponentów względem tych z bio ?
 
tankuje ktoś diesla Power na stacjach MOYA? jest bez Biosyfu i raczej nie trzeba do niego dodatku.
Zrobiłem 2 baki na tym paliwie.
Różnicy osiągów nie było, silnik minimalnie cichszy.
Spalanie to mogę porównać tylko 1 bak po Warszawie, spadło z 5,7 do 5,4 (z komputera), dokładnie te same trasy i warunki pogodowe.

Pozdrawiam!
 
Dziś podjadę, zatankuje tego cudownego diesla na Moya. Z ciekawości, mam nadzieję że wystarczy paliwo +dodatek bez jakiś dodatkowych obrzędów ludowych 😂 wszystko w imię testów.
 
B0 w okresie zimowym (IZ-40) pożera więcej z racji tego, że przy redukcji parafiny zmniejsza się kaloryczność paliwa. Poza tym okresem raczej nie ma różnicy w spalaniu, a raczej powinno być mniejsze. Czytałem różne testy, ale nie mam czasu teraz szukać Moya ze swoim Nitrocetem w składzie czyści wtryski systematycznie. Dodatek BIO zwiększa smarność i ponoć do 20% nie zwiększa szkodliwie koksowania. Moya Power ma swoim składzie dodatek smarnościowy i cetanowy,
 
U mnie nie ma różnicy pomiędzy paliwem regular a premium. Nawet z dodatkiem Cetan Booster. DPF wypala się tak samo. A zawsze po wypaleniu zeruje sobie ODO.
 
Zrobiłem pierwsze 150 km na ar 6900 i puki co nic nie zauważyłem i nie odczułem, testuje dalej.
 
Zastanawiałem się co tak twardo silnik chodzi na tym cetanie R a się okazało że starszy leje praktycznie czysty 2-EHN z gwinta mimo tego że dałem mu strzykawkę.

Przyzwyczajenie z depresatora.

Jaki dodatek polecacie do diesla którego nawet spore przelanie nie zaszkodzi?
 
Się mi przypomniało, że jeszcze nie dolałem depresarora do Reni. Jutro będę tankował na Repsol to dodam - jak nie zapomnę ;)
 
Depresator,jego nie da sie przedawkowac
A apropo jak wrazenia na cetan r ?
 
A apropo jak wrazenia na cetan r ?
Na pewno lepiej pali na zimnym jak i na ciepłym, dymienie jak patrzyłem o dziwo wręcz ciut większe.
Jak był przelany to tak twardziej chodził zdecydowanie, ale to typowe dla przedawkowania 2-EHN
I jakby ciut lepiej z dołu szedł ale nie jest to jakaś giga różnica.
 
Jaki dodatek polecacie do diesla którego nawet spore przelanie nie zaszkodzi?
Mi się podoba Amsoil All In One. Wszystkie rodzaje dodatków zamknięte w jednej butelce.
Przelanie nie zaszkodzi no bo jest i smarowanie i depresator więc jakoś się kompensuje nadmiar cetane boostera na mój rozum.
 
@STREAM-HD Amsoil All In One stosowałem ,wygodny dodatek.
 
Ja również, a obecnie doprawiłem go resztkami amsoil cetane booster i Ar6900D i leję taką mieszaninę po 50ml na zbiornik. Boję się więcej bo się co zatrze jeszcze :p W domu miałem trzymać te dodatki przed mrozami, ale tyle tych buteleczek (jeszcze dużo kosmetyków, smarów, chemii) że zlałem to do paliwa w jedną butelkę i wyszło cholera wie co, ale szkoda wylać.
 
Mi się podoba Amsoil All In One. Wszystkie rodzaje dodatków zamknięte w jednej butelce.
Tylko że kosztuje 35pln za 237ml i idzie na strzała
Zbiornik 70l, wchodzi 72
Więc nie uśmiecha mi się aż tyle bulić, cebulka w serduszku zbyt boli.
Taniej wychodzi ON premium
 
Za 45zł znajdziesz wersję 473ml, więc miałbyś na 4 lżejsze strzały po 120ml albo dwa mocne. Byłoby ok.
Mniejsza jest nieopłacalna.
Ja sobie lałem po 50ml na każde tankowanie, więc mi starczyło na długo. U ciebie trzeba wlać dużo, ale znowu długo na tym pojeździsz.


EDIT: nagadałem głupot z proporcjami. To przez to, że już 11 godzinę pracuję na komputerze i umieram umysłowo już.
To ja sobie lałem po 150ml na zbiornik. U Ciebie trzebaby lać po pół butelki na raz na tyle litrów paliwa. To już Twoja sprawa czy CI się to opłaca i jak długo jeździsz na zbiorniku.
 
Last edited:
Back
Top