• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do ON - podnoszenie jakości paliwa

170km na godzine i tylko 2.500 obrotów.
To ile ma przy 5tyś.
 
Nie ma tyle mocy żeby osiągnąć 5tys rpm 🙃
 
Napisałem powyżej 2500 obr, nie wiem dokładnie, nie śledziłem tego co chwilę, pewnie bliżej 3 tys obrotów przy tej prędkości ale raczej nie przekroczył. Prędkości maksymalnej nie sprawdzałem. Te 2500 obr to taki skrót myślowy, bo wtedy całkowicie zamyka mi się EGR.
 
@soszo
Taki mix stosuje raz na 5000-10000km.
Podbno ma byc lepsza smarnosc pompy i wtryskow
 
2 strona medalu


"Wpływ oleju 2T na liczbę cetanową.
Liczba cetanowa ON to oględnie mówiąc, zdolność paliwa do samozapłonu. Im LC jest wyższa, tym „miększa” jest praca silnika.
Minimalna LC paliwa wynosi 50.
I tak, dodatek oleju 2T w proporcji 1:50 zmniejsza LC o 26 punktów! "



Wysłane z mojego JNY-LX1 przy użyciu Tapatalka
 
Napisałem powyżej 2500 obr, nie wiem dokładnie, nie śledziłem tego co chwilę, pewnie bliżej 3 tys obrotów przy tej prędkości ale raczej nie przekroczył. Prędkości maksymalnej nie sprawdzałem. Te 2500 obr to taki skrót myślowy, bo wtedy całkowicie zamyka mi się EGR.
Ja u siebie w 1.6 mjet wbijam 3 bieg obroty podnosze do 3.500.i filtr sie sam zapala bez pomocy elektroniki.
Wystarczy przeciągnąć go tak z 10 km.
 
@razdi342
Przejechałem trochę km z tą mieszanka 1:50 i nie zauważyłem twardszej pracy silnika czy problemu z odpalaniem po nocy.
Pali jak zawsze z 1obrotu wału
 
Cytryna nie lubi ON verva to może obniżenie LC jej pasuje ;)

Pompa CR czy też wtryski to nie zawiasy , że grubo je posmarujesz raz na jakiś czas i będzie dobrze.
 
No wiem wiem, dlatego sprawdzam każdą zwykłą rope dostępna na CPN w moim mieście i tankuje tam gdzie najlepiej pracuję "na słuch". A co do mixola to nawet w takim stezeniu nie powoduje dymienia 🤔
Post automatically merged:

@soszo
Co do cytryny, to 1.4 hdi 8v nie grzeszy kulturą pracy 😅, moze dlatego nie słychać pogorszenia pracy silnika 😃🤣
 
@soszo - przy 2T masz rację, ale przy dedykowanych dodatkach i odpowiedniej kompozycji jedno zalanie może starczyć na dłużej, niektóre związki łączą się z metalami we wtryskach, pompie etc i będą tam, aż się wytrą.

Jeżeli ktoś zalewa 2T to raczej do każdego tankowania, dodatki dedykowane można wg zaleceń producenta np co 10000 kilometrów.
 
Mi się dziś dpf wypalił przy 890 km.. Ciekaw jestem kiedy następne wypalanie. Oczywiście dziad jeden wypalił się gdy jechałem do pracy... 😁 Złośliwe ustrojstwo 😁 gdyby Mannol sprawił cud będę meldować. Gdy się okaże że to placebo, z łzami w oczach też poinformuję.
 
Lałem 2T do Insigni , coś ciszej jakby klekotały , ale czytałem , że to głównie na dnie baku się osadza .
Łysy o tym robił test

Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
Przepaliłem cały bak ropy z mixolem w proporcji 1:50, wnioski takie ze cichsza praca silnika i pompy, i brak pogorszenia mocy silnika czy większego silnika.
Dla świętego spokoju będę lał 250ml mixolu na bak ropy.
 
Dla świętego spokoju, daj sobie spokój i lej czystą ropę. Mixol dodawali w czasach przed CR. Jak chcesz wyciszyć silnik, to wróć do benzyny.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
 
Jak dla mnie każdy użytkownik może lac co tylko zechce, na forum takich praktyk jak lanie mixola nikt nie poleci zwłaszcza z osób które mają większe pojęcie o temacie ja sam wolałbym nie eksperymentować na układzie paliwowym a zwłaszcza w silnikach diesla z CR😁
 
Wiecie, mi mechanik który zajmuję się tylko dieslami i ich układem wtryskowym, powiedział ze te 250-300ml mixolu na bak paliwa powinno się lać.
 
A zamiast mixolu może coś innego?AR9600D,Mannol ester?Chemię typowo do diesla.
 
Back
Top