• Uwaga!

    Z dniem dzisiejszym w życie wchodzi zmieniony regulamin forum: https://www.oilclub.pl/index.php?threads/regulamin-forum.450/

    Zmiany dotyczą w większości są kosmetyczne, precyzują wymogi poprawności językowej i tak dalej.

    Dodany został punkt dotyczący kar porządkowych. Wyjaśnia on działanie porządkowych banów, przyznawania punktów karnych oraz pojawienia się dwóch nowych "rang" na forum i związanych z nimi ograniczeń.

    Proszę o zapoznanie się. Jeżeli ktoś nie akceptuje regulaminu w nowej formie, proszę o informację. Jak że istnieje wymóg akceptacji regulaminu przy korzystaniu z forum konto takiej osoby zostanie niezwłocznie usunięte zgodnie z zasadami ochrony danych osobowych.

    Pozdrawiam Admininistrator

Dodatki do ON - podnoszenie jakości paliwa

Pedros

Użytkownik
Samochód
VW PASSAT CFGB
No zimą to jest właśnie konieczność bo 1:1000 to dawka na pory przejściowe.
 

Zbyszko

Użytkownik
Samochód
Mercedes Benz W251
Dzisiaj z ciekawości napisałem do producenta produktów marki K2. Byłem ciekaw po co oferują produkty o identycznym działaniu, tyle że w innym opakowaniu i stężeniu. Zamieszczam skan.
Pozdrawiam



Żadnych konkretów, w sumie tego też się spodziewałem😉
 
Last edited:

joshua79

Użytkownik
Samochód
Focus II 1.6 TDCI
Bo ten większy to taki odpowiednik LM 2666, który zarówno można dolać do baku, jak i podpiąć pod układ "na krótko".
 

nowyyy

Użytkownik
Samochód
Citroen 1.6HDi 90KM
Jako, że nowa stacja od jakiegoś czasu tankuję na Circle-K. Aktualnie z czystej ciekawości któryś bak z kolei ON arktyczny. Czy mogę dolewać ar6900d w normalnej zalecnej dawce?
 

luckyboy

Użytkownik
Lokalizacja
Toruń
Samochód
1.6 HDi 92 FAP DV6DTED
Nawet myślę że jest to wskazane, bo ON arktyczny zapewne jest B0 czyli bez dodatku biokomponentów czyli "smaru".
 

SACZI

Moderator
Samochód
Astra K
ON arktyczny zapewne jest B0 czyli bez dodatku biokomponentów czyli "smaru".
A co to znowu za rewelacje?
Każdy ON musi spełniać norme o ile pamiętam, pn En 590, która definiuje maksymalną głębokość śladu życia w teście hfrr na poziomie 460 um.
 

luckyboy

Użytkownik
Lokalizacja
Toruń
Samochód
1.6 HDi 92 FAP DV6DTED
Dokładnie maksymalną...minimalnej nie definiuje...
 

jerseyAdmin

Administrator
Samochód
Kia Ceed CD 1.4 T-GDI
Lotosowski arktyczny jeszcze parę lat temu był bez biokomponentów i raczej nie chodziło o HFRR tylko o wpływ biokomponentów na wytrącanie parafiny. Ale czy nadal tak jest i czy wszystkie arktyczne paliwa robione są wg tego samego przepisu to nie mam pojęcia.
 

alexaa

Użytkownik
Samochód
Renault Megane 1.4 16V / KIA 1.6 CRDI
Tak, potwierdzam Lotos bez BIO - pokazali mi z marszu kilka lat to do tyłu te karty i nic się nie zmieniło. Smarność również 400um. Teraz wlałem pierwszy raz arktyczny na Circle, ale o świadectwo nie miałem czasu prosić.
 

rob_roy

Użytkownik
Samochód
Chwilowo Megane III 1.6 dCi 130
Tak, potwierdzam Lotos bez BIO - pokazali mi z marszu kilka lat to do tyłu te karty i nic się nie zmieniło. Smarność również 400um. Teraz wlałem pierwszy raz arktyczny na Circle, ale o świadectwo nie miałem czasu prosić.
Arktyczny tzn MilesPlus?
Jak odczucia?
U mnie chodzi jak traktor. Na Shell VPower i jakims ze stacji NoName była cisza jak w benzynie.

Pozdrawiam,
 

alexaa

Użytkownik
Samochód
Renault Megane 1.4 16V / KIA 1.6 CRDI
Tak, milesplus. No właśnie jestem zaskoczony, wcześniej Verva z większym LC, więc myślałem że będzie odczuwanie gorzej, a tutaj normalnie, brak odczuć dodatkowych wibracji. W zasadzie to zwykły ON LC51, tak na szybko różnicy w pracy silnika nie zauważyłem wielkiej, a wszedł cały bak. Spalanie ostatnio było podobne, sprawdzę za jakiś czas i napiszę spostrzeżenia.
 
Last edited:

MelMC

Użytkownik
Samochód
BMW E39 530d
Czy do ON w przypadku wysokich mrozów jest sens lać jeszcze depresator /przy używaniu również Mannola lub Archoil/? Czy lepiej arktyczne paliwo zalać? Na weekend mam prognozy pod -20 stopni Celsjusza.
 

wlyszkow

Specjalista
Lokalizacja
Warszawa
Strona www
www.archoil.pl
Samochód
2.0 Turbo GDI z GPF
Zawsze lepiej arktyczny ON na takie mrozy i wtedy depresator zbędny.
 

Speedmaniac41

Użytkownik
Samochód
Alfa Romeo 159 1.9 8V 163KM && Fiat Punto 1.1 FIRE 55KM+
6900D-MAX minimalizuje szanse na wytrącenie się parafiny z oleju napędowego?
 

luckyboy

Użytkownik
Lokalizacja
Toruń
Samochód
1.6 HDi 92 FAP DV6DTED
Nie, od kiedy?
 
Last edited by a moderator:

wlyszkow

Specjalista
Lokalizacja
Warszawa
Strona www
www.archoil.pl
Samochód
2.0 Turbo GDI z GPF
Nie ma depresatora w AR6900-D Max chociaż dyspergatory z AR6900-D Max wspierają działanie depresatorów gdyż taki duet działa zimą najlepiej.
 

wuwok

Użytkownik
Samochód
Opel Corsa E 1.3cdti Vw Golf 6 1.6 mpi
Ma tu ktoś jeszcze 1,3 cdti?? bo mam pyt o spalanie. Dziś tankowałem moje bydle i średnia wyszła 4.66 litra na setkę. Zima, mróz a paliwa cuś mało pali. Zawszę tankuje do 1 odbicia . Co najmniej 400km robie na baku do tankowania. I czy ja mam tak super oszczędne auto czy ARxxxx tak poprawia spalanie?? Gadać ile wam palą wasze bolidy. Manola odpuściłem se, wole przy ARxxxx zostać.
 
Top