• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do ON - podnoszenie jakości paliwa

Sympatycznie ci odpalił samochód. Ja nawet nie szedłem sprawdzać bo było u nas -11 a przy -14 odpalał przy nie sprawnej jednej świecy żarowej. Ciągle liczę na -25 stopni :D
 
Wczoraj rano - 8, w baku verva On i kręciłem rano chwilę nim złapał i się krztusił 3sekundy. Wieczorem zalałem arktyczny diesel i dziś rano - 12 i zakręcił pięknie i rowniotko chodził odrazu.
 
Pierwsze nasze takie mrozy, warto było sprawdzić co mam
 
No u Mnie -10 stał dwa dni w baku Vpower diesel plus AR 6900 i od strzała
 
Dzisiaj prawie cała Polska urlop na rządanie, jutro tylko wschód i odwilż
b509d66ecf38f04a9c92ec01adaaf182.jpg
edcf003c7e87ee6f1fbaf56e03f64b30.jpg


Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
U nas -24 stopnie. Specjalnie wstałem rano by zobaczyć czy odpali. Odpalił na dotyk. :) co mnie niezmiernie cieszy. Widać że dodatki do paliwa robią robotę. A i silnik musi być w dobrej kondycji :)
 
Mój zapalił nawet, ale po 5-8 sekundach gasł. I tak kilka razy. Cóż nie ma co się szarpać, łóżeczko to dobra alternatywa. A w środę już na plusie. Widocznie filtr się zapchał, a xeramic nie obniża wystarczająco temperatury mętnienia i blokady filtra.
 
U nas -24 stopnie. Specjalnie wstałem rano by zobaczyć czy odpali. Odpalił na dotyk. :) co mnie niezmiernie cieszy. Widać że dodatki do paliwa robią robotę. A i silnik musi być w dobrej kondycji :)
No to elegancko , -24 to już wyzwanie dla diesla. Chociaż pamiętam jak ojca Astra H 1.7 CDTI przy -30 paliła od dotknięcia, tylko akumulator z domu brał.
 
Mój zapalił nawet, ale po 5-8 sekundach gasł. I tak kilka razy. Cóż nie ma co się szarpać, łóżeczko to dobra alternatywa. A w środę już na plusie. Widocznie filtr się zapchał, a xeramic nie obniża wystarczająco temperatury mętnienia i blokady filtra.
Dwa diesle na osiedlu też rano nie odjechały, tzn. odpaliły i po chwili zgasły. To jednak musiało być paliwo. Żony Citroen C3 1.4 HDi odpalił od pierwszego przekręcenia kluczyka, choć miałem pewne obawy, czy akumulator da radę, bo jest od nowości i ma 10 lat. W zbiorniku Shell V-power Diesel + Mannol 9930 + Mannol Winter Diesel.
 
No to elegancko , -24 to już wyzwanie dla diesla. Chociaż pamiętam jak ojca Astra H 1.7 CDTI przy -30 paliła od dotknięcia, tylko akumulator z domu brał.
I moje akwarium Multipla JTD , po drodze w Janowie lubelskim na CPN pytałem to na termometrze było -37 .
To było ze 23 lata temu

Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
U mnie 2.0 cdti zapalił bez problemu. Mix Very i Lotos Dynamic + trochę zwykłego ON, dawką TIR depresatora ;-). Filtr paliwa Mann zmieniany we wrześniu, od tamtej pory 8,5k5kkm zrobione na nim.
 
Propos odpalających diesli ale gasnących po kilku sekundach - warto mieć czysty filtr przed zimą, bo czasem nawet nie samo paliwo jest problemem a filtr i to co w nim zostało po tysiącach km eksploatacji.
 
Mój filtr paliwa ma dwa lata i 21.000km, wymienię za 10.000km na 300.000km
 
Ja filtr paliwa wymieniam co roku przed zimą bez względu na przebieg. Nigdy nie miałem problemu z odpaleniem nawet przy-27.
 
Back
Top