• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do ON - podnoszenie jakości paliwa

Dziś przyszedł mannol, o matko ile zachodu dolać do baku peugeota 508... Na cpn Pan zwrócił mi uwagę że opcja dolewania do pistoletu jest, zabroniona. Pozostaje zakup lejka easyfulel. Płyn zakupiony głównie na smarowanie w trasie.

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
 
Ja raz spróbowałem opcji z pistoletem i nie polecam. Zdecydowanie lepiej korzystać z lejka do easy fuel. Ale co kto lubi...

Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka
 
Lejka nie mam. Dystrybutor był szybsza opcja. Lejek dziś zamówiony z forda, oby pasował;))

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
 
Klapka zamyka wlanie dodatku. W mondeo MK4 klapkę można było odsunąć. W peugeot stoi demba.

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
 
Panowie a jest jakiś dodatek poprawiający wypalanie suchego dpf.
Z dpf wszystko w porządku ale mjet ostatnio ciągle lata po mieście i nigdzie dalej się nie wybiera.
 
Tym że AR6500 już od dawna nie ma, to była starsza mniej skuteczna technologia
 
Precyzyjna odpowiedź - jak dla klienta z ulicy ;)

Kiedyś go wlałem bardziej jako prewencję jak jeszcze był dostępny.

W USA jest dostępny już jako inny produkt - coś jak nasz ar6900D - nawet fajne „dosing bottle” zrobili.
 
AR6500 z USA to nie jest ani nasze dawne AR6500 do DPF ani nasze AR6900-D Max.

AR6900-D Max to najwyższa półka od Archoil i ogólnie na rynku i jest dedykowane do paliw europejskich.
 
Ja nie znalazłem lepszego dodatku niż AR-6900-D Max.

Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka
 
Last edited by a moderator:
AR6500 z USA to nie jest ani nasze dawne AR6500 do DPF ani nasze AR6900-D Max.

AR6900-D Max to najwyższa półka od Archoil i ogólnie na rynku i jest dedykowane do paliw europejskich.
Wiadomo USA żyje swoim życiem.

Odsuwając jednak marketing, czym różni się bardziej czerwony AR6900Dmax od tego „bardziej żółtego”?
Mam jeszcze mały zapas czerwonego i pytanie czy to tylko indykator czy skład jest inny?
 
Też się zastanawiam, bo w USA diesel to ULSD jak w UE chyba nie mają już dostępnego innego. Są jeszcze jakieś różnice na tyle duże że trzeba osobnej formulacji, czy to ze względu na inne systemy oczyszczania spalin?
 
Na pewno w USA LC jest mizerna - ziomal ma autobus (kampera) i mówi ze zawsze musi dolewać swoje witaminy - bo na ori auto jest głośne i zamulone. Tam jest rynek dodatków tak rozwinięty ze każdy ma galona swoich dodatków do diesla. Skład jest podobny do naszych EU. Tam głównie LC trzeba podnieść i poprawić smarowanie.
 
Na kolor ma wpływ detergent oraz katalizator spalania.

'Słomkowa' konkurencja na ogół nie zawiera żadnego z ww a jedynie 2ehn, który jest najtańszy w składzie i czasami jakiś smar kwasowy a do rzekomego czyszczenia na ogół rozpuszczalnik tylko.
 
Wiadomo USA żyje swoim życiem.

Odsuwając jednak marketing, czym różni się bardziej czerwony AR6900Dmax od tego „bardziej żółtego”?
Mam jeszcze mały zapas czerwonego i pytanie czy to tylko indykator czy skład jest inny?
Czyli co ? Są dwa kolory AR6900-D Max ? Jeśli tak to który lepiej kupić ?

Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka
 
Na kolor ma wpływ detergent oraz katalizator spalania.

'Słomkowa' konkurencja na ogół nie zawiera żadnego z ww a jedynie 2ehn, który jest najtańszy w składzie i czasami jakiś smar kwasowy a do rzekomego czyszczenia na ogół rozpuszczalnik tylko.
Pytam o konkretne 2 ar6900dmax - stare i nowe. Mam jeszcze czerwone i mam nowe, jaśniejsze słomkowe.

Używałem obu żeby porównać - oba tak samo dobrze pędzą furę.
Post automatically merged:

Czyli co ? Są dwa kolory AR6900-D Max ? Jeśli tak to który lepiej kupić ?

Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka
Bardziej czerwony był kiedyś teraz dostępny jest tylko słomkowy.
 
Kwestia partii detergentu bo katalizator spalania jest od zawsze, 2ehn tyle samo - stąd te same osiągi
Ester smarowy nie zmienia koloru
 
Back
Top