• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do ON - podnoszenie jakości paliwa

To forum nie jest tego godne Mannola trzeba tępić i zniszczyć w zarodku
 
Też jestem za osobnym wątkiem na temat Mannola. nazwa może być- "Mannol - testy, obserwacje użytkowników"-Ja osobiście chętnie dam zarobić jednym jak i drugim..Zwłaszcza jeśli ktoś będzie sprawdzał korekty wtrysków itd,po to jest forum chyba..By pomagać,edukować.
 
Temat możecie przecież sami zrobić, nie potrzebujecie do tego zgody administratora :D Jak czujecie taką potrzebę to proszę bardzo.

Ja jak znajdę dłuższą chwilę to może wydzielę tematy z dodatkami do osobnego poddziału, żeby można je było łatwiej znaleźć bo to chyba najbardziej aktywne dyskusje tutaj.
 
Myślę że temat Mannola to dobry pomysł. Jak skończę Archoila to poważnie rozważę zakup tego Mannola.
 
Producent(SCT) podaje ,że efekt aplikacji zauważalny jest po 20 godzinach jazdy (około 1200 - 1600 km).
 
Ja zauważyłem jeszcze ze po aplikacji mannola zwiększyło sie zadymienie z rury wydechowej, ale moze to zbieg okoliczności
 
Myślę,że to zbieg okoliczności ja nic takiego nie zauważyłem u siebie.
 
Trudno powiedzieć co mieli na myśli pisząc te słowa.
 
Jest to możliwe.
 
Recycling 😁
Butelki po archoilu świetnie się nadają na dozowniki
 

Attachments

  • IMG_20201031_124423.jpg
    IMG_20201031_124423.jpg
    2,8 MB · Odwiedzin: 182
Niech mnie ktoś poprawi, jeśli palnę głupstwo. Nie wiem jak miałoby to wyglądać w przypadku modyfikatorów paliwa. Wiąże się z materiałem z którego wykonany jest układ zasilania? Ok - plastyfikator w jakimś stopniu powiedzmy "regeneruje" uszczelnienia (tylko jakie tam mamy? na pompie i przewody paliwowe?). Jak coś w układzie paliwowym ma być przesmarowane, to jest smarowane od początku aplikacji, a nie po tysiącach km. Mowa oczywiście o działaniu prewencyjnym. Chyba, że mówimy o działaniu naprawczym - np. podwiesza się wtrysk/przycina zaworek itp. Poza tym i tak paliwo "stoi" w układzie bez przerwy począwszy od baku, poprzez przewody, pompę, a skończywszy na wtryskiwaczach. Równie dobrze można by uruchomić jednostkę na 10 min., wyłączyć i zostawić na 20 godz.
To nie olej silnikowy, który spłynie po jakimś czasie i spoczywa w misce po wyłączeniu.
 
@marcin_kutno a póżniej się czyta ,że funkcjonariusze rozbili dziuplę z podrobioną chemią samochodową;)
 
Myślę że producent te 1000-1500 km daje sobie jako czas podczas którego ludzie powinni środek stosować...Często ludzie kupują szuwaksy jak jest za późno. Zamiast zapobiegawczo to dopiero jak coś pada to zaczynają lać środki,gdy nie pomaga piszą że nie działa itd. W pracy paru kolegów ma diesle,tylko ja dolewam coś do baku. Reszta uważa że dolewając coś do ropy szkodzę samochodowi.
 
Mannol Diesel Ester Additive wpływa pozytywnie na dystans pomiędzy wypalaniem FAP. Do tej pory było to zwykle ok 250km, a teraz jest szansa że przekrocze 300km
Screenshot_20201103-142647_FAP.jpeg
 
Rozumiem, że zaobserwowałeś to po raz pierwszy? Ja w BMW przetestowałem różne kombinacje, od zwykłych ON solo, przez premium z różną dawką Archoila/Millersa i nigdy nie odważyłbym się na wnioskowanie o działaniu tych miksów na DPF bez przejechania conajmniej 10 tys. km na danym zestawie. Po prostu na częstotliwość wypalania składa się zbyt wiele czynników, nawet 100-200 z gazem w podłodze potrafi mi obniżyć sadzę o 2-3g ;)
 
Back
Top