• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do ON - podnoszenie jakości paliwa

Premium Diesel od Lotosa i Circle K (czyli też od Lotosa) mają deklarowane B0, ale gdzieś od początku grudnia jakoś.
Bywa też na wybranych stacjach Lotosu standardowy diesel o nazwie IZ-40 (arktyczny) - przeważnie w rejonach podgórskich.
 
IZ-40 to mi spala 0.5l więcej niż standardowego zimowego.
 
Cześć, zauważyłem ostatnio, że tam gdzie tankuje olej napędowy, to ma on kolor jasno żółty i przy tankowaniu wpada w niebieski odcień, czy kolor diesla ma jakieś znaczenie?
 
Średnia wyszła ok litr więcej na każde 100km. Na październik proszę nie patrzeć bo tam zapomniałem raz wprowadzić dane. Ogólnie jestem Mannolem lekko rozczarowany.

 
Ale Mannol -żaden środek nie czyni cudów. One mają poprawić,zadbać o układ wtryskowy Samochód musi swoje spalić. Ja ostatnio się przyłapałem że chętnie wkręcam Corsę na obroty.Akurat PSJ szkodliwy dieslowi .Ale ja mam 75km i akurat jak bym nie deptał to i tak ani przyspieszeń -szybkiej jazdy nie będzie :D
 
wuwok, co w takim razie Mannol u mnie poprawił? Bez jaj😉
 
Last edited:
Smarność,miał dać poślizg którą odsiarczona ropa straciła.Ja nie wierze w hasła na opakowaniach że do 10% możliwa obniżka spalania. Ja stosuje dodatki do silnika,paliw by zapobiegać przedwczesnemu zużyciu.
 
Podobne odczucia mam ja (niczym niepotwierdzone, niczym niezmierzone).
 
Last edited by a moderator:
Mi też na Archiolu pali więcej.Nawt na biegu jałowym mam na kompie 0,6 z dodatkiem a na czystym Vpover ON 0.5
 
Mam kupiona butelkę Mannola i jestem ciekaw, czy zmieni cokolwiek. Póki co kończę Millersa ecomax i poza tym, że częściej mi się dpf wypala to raczej bez zmian. Zresztą komputer pokazując spalanie też trochę oszalał odkąd dodaje Millersa.
 
Przypominam że jest zimniej, dłuższe ssanie po odpaleniu pod chmurką i zmiana paliw na przejściowe/zimowe ;)

Mi tez pali teraz 0,5-0,8L LPG więcej ;)
Inna mieszanina LPG ;)
 
Binas
Przypominam że jest zimniej, dłuższe ssanie po odpaleniu pod chmurką i zmiana paliw na przejściowe/zimowe ;)

Mi tez pali teraz 0,5-0,8L LPG więcej ;)
Inna mieszanina LPG ;)
Czy lato czy zima zawsze pali więcej 1litr do 1,5litra.
Jedynie jak dam połowę dawki (producent deklaruje że też już działa)
Spalanie jest na normalnym poziomie.
 
Tylko do benzyny? Czy jest też wersja do diesla? Czy orientuje się ktoś, która firma ma preparat czyszczący wtryski do ciężarówek?
 
U nas kilka firm z flotami ciężarówek kupuje to:
b_24cd218abb81a35f5f9c540a7da4b8dc.jpg
b_24cd218abb81a35f5f9c540a7da4b8dc.jpgWystarcza bodajże na 270 L paliwa.
 
Poprawienie parametrów zimowych paliwa może odbywać kosztem jego kaloryczności, co owocuje większym spalaniem. Wolniejsze nabieranie temperatury roboczej swoją drogą. "Ssanie" to raczej w leciwych benzyniakach. Ostatni raz kiedy widziałem coś na miarę ssania na zimę w dieslu to ręczna zmiana kąta wtrysku w Golfie II.
 
Rolę ssania pełni wydłużony czas wtrysku paliwa - poczytaj co to jest "zimny VAG".
 
Jakiś produkt do obniżenia temperatury zapłonu sadzy? K2 ma ale może ktoś coś innego widział.
 
„U nas kilka firm z flotami ciężarówek kupuje to:View attachment 4868View attachment 4868Wystarcza bodajże na 270 L paliwa.”


szkoda kasy na tę protezę


Zamiast tego można stosować to:


Czyli „niebieski” Depresator
Post automatically merged:

Jakiś produkt do obniżenia temperatury zapłonu sadzy? K2 ma ale może ktoś coś innego widział.
Nie polecam - głównie z powodu ze opiera się to na metalicznych dodatkach, które ładują w DPF i tworzą popioły.
 
Back
Top